У режимі 24/7: PR-менеджери ТОП-артистів України розповіли про підводні камені своєї професії

28 липня 2020, 13:10
Більшість вважає, що робота піарника – суцільні вечірки

День PR-менеджера / Фото: Instagram

Сьогодні, 28 липня, в Україні відзначають День PR-менеджера. Багато хто може подумати, що робота піарником топ-артиста – це суцільні вечірки і світські заходи, проте наші сьогоднішні герої довели, що це зовсім не так. Створення іміджу і менеджмент артиста – нелегка і трудомістка праця.

Чим саме займаються PR-менеджери, чи приятелюють вони зі своїми артистами, які є підводні камені цієї професії в ексклюзивному матеріалі Сьогодні.Lifestyle розповіли PR-менеджери топових PR-агентств України.

Реклама

Анна Міненко, PR-менеджер компанії NICE2CU (NK | Настя Каменських)

Ще в студентські роки Ганна спробувала себе в журналістиці, а пізніше – кілька років працювала редактором у великих інформагентствах. Вважає, що досвід в журналістиці – дуже цінний для PR-менеджера, адже він дозволяє "бачити і аналізувати ситуації з усіх боків".

Анна Міненко / Фото: прес-служба

Реклама

Ганна працювала над розважальним контентом одного з топових телеканалів України, пізніше вона приєдналася до агентства NICE2CU, яке займається сольним проєкт Насті Каменських. За словами дівчини, бути PR-менеджером – значить "бути напоготові 24/7".

На питання про те, чи приятелює вона зі своїм артистом, Ганна відповіла, що для піарника куди важливіше "відчувати свого артиста, а також мати згуртованість в колективі", яка присутня в NICE2CU.

"Настя дуже мотивує своєю цілеспрямованістю, вона – невичерпне джерело натхнення: неймовірно талановита, працелюбна і готова на найсміливіші експерименти", – зізнається Міненко.

Реклама

Анна Міненко с колегами / Фото: прес-служба

Ми також поцікавилися у Ганни, чи є мінуси в роботі PR-менеджера.

"Знаєте, якби в світі існував коктейль, який одночасно неймовірно приємний і неприємний на смак, то називався б він "Дедлайн" на вчора" (сміється). Це та невід'ємна частина роботи піарника, яку і любиш, і ненавидиш одночасно", – відповіла дівчина.

Марина Мая, PR менеджер mamamusic (артисти: KAZKA, НеАнгели, NIKITA, Ольга Горбачова та Вєрка Сердючка)

Спочатку Марина Мая планувала розвиватися в сфері готельно-ресторанного бізнесу, але доля розпорядилася інакше. Ось уже понад 13 років Марина працює з музичними проєктами, займається світськими, соціальними і спортивними заходами, а також задіяна у розвитку і просуванні брендів.

"Багато хто помилково вважає, що наша робота в основному складається з вечірок і тусовок, де ми відпочиваємо. Але це не так. Понад 90% заходів – це робота", – каже дівчина.

Марина Мая / Фото: прес-служба

Також Марина розповіла, що їй подобається в своїй роботі, а що є швидше мінусом, ніж плюсом в діяльності піарника.

"Люблю емоції, які приносить моя діяльність. Це свобода, політ фантазії, креатив і відсутність рамок – це люди, які захоплюють своєю жагою до життя і професії. Додам ложку дьогтю. Є один великий мінус в нашій сфері: межі розуміння "робочий день" геть стерті, весь день – трудовий. Хоча, до цього теж швидко звикаєш", – сміється Марина.

Оля Войцович, PR менеджер артиста Ivan NAVI, засновниця професійного ком'юніті "PR + Media Connect"

Під час навчання в університеті Оля Войцович почала працювати копірайтером у рекламному агентстві і саме тоді потрапила на один з телевізійних про.ктів сценаристом. Ведучою програми була співачка Наталка Карпа, з якої Оля розпочала співпрацю в якості PR-менеджера.

Оля Войцович та IVAN NAVI / Фото: прес-служба

"Це був 2007 рік, агентств по роботі з артистами в Україні тоді було одиниці. Всі артисти в основному мали тільки менеджерів. Тому багато всього в роботі на той час створювалося інтуїтивно. Паралельно я робила репортажі та інтерв'ю з артистами і ведучими для одного з всеукраїнських порталів про шоу-бізнес. Так з'явилося розуміння як функціонує ця сфера. У 2016-2017 роках працювала в Secret Service EA, на мою думку, кращому агентстві по роботі з артистами. Саме в той час саме з'явився Ivan NAVI. Разом з ним працюємо і зараз – з моменту запуску першого синглу та кліпу "Такі молоді" вже чотири роки", – ділиться Оля.

На наше запитання про дружбу з артистом, Оля відповіла, що головне – це "дивитися з ним в одному напрямку, мати взаєморозуміння і спільні цілі".

Софія Шуляковська, YULA Company (PR-менеджер Сергія Бабкіна, TVORCHI, Олена Лавренюк)

В одне з топових PR-агентств YULA Company Софія потрапила, навчаючись на другому курсі факультету реклами та піару і не маючи досвіду роботи в цій сфері. Дівчина відправила в компанію мотиваційного листа, сподіваючись на везіння. І Софії таки пощастило! Вже майже п'ять років вона працює в YULA.

Софія Шуляковська / Фото: прес-служба

"Коли я отримала відповідь від Юлі – нашої CEO, я відчувала себе суперщасливчиком. Мене запросили на співбесіду, і далі у мене почався новий нереальний етап в житті, про який я тільки могла мріяти! Починала я з PR-асистента, а вже у вересні я святкуватиму п'ять років в компанії, перебуваючи на позиції project і PR-менеджера трьох топових проектів", – ділиться Шуляковська.

На питання, чиприятелює Софія зі своїми підопічними, дівчина відповіла наступне:

"Мені здається, що зв'язок, що виникає між артистом і PR-менеджером – це щось зовсім інше, ніж дружба. Дуже часто ми дізнаємося про надважливі події в їхньому житті раніше за їх друзів! Ми зберігаємо їх секрети, про які ніхто ніколи не дізнається і заздалегідь знаємо їх реакції на різні ситуації. Ми проводимо з ними купу часу, розуміємо і формуємо їх комунікацію, радимо, сперечаємося, радіємо, сумуємо разом, і все це дозволяє бути з артистами на одній хвилі. Без цього наша робота не надавала б тих результатів, які вона приносить. Але це все завжди позначено рамками професійних відносин, саме тоді наша співпраця є найбільш ефективною".

Анастасія Ігнатова, PR-менеджер прем'єрів балету Національної опери України Катерина Кухар та Олександра Стоянова

На запитання які у Анастасії стосунки з артистами, вона відповіла: "Мої артисти – це частина моєї родини. Вони мене, навіть іноді, називають: "Наша друга мама".

У той же час Анастасія Ігнатова впевнена: своєму артисту не можна брехати і лестити.

"Якщо PR-менеджер не може критикувати клієнта і говорити йому правду, а займається лестощами, йому необхідно міняти професію або клієнта. Без такої "опції" розвиток клієнтів та менеджерів в принципі неможливий", – впевнена Анастасія Ігнатова.

Анастасія Ігнатова / Фото: прес-служба

За словами Анастасії, головний мінус роботи PR-менеджером – ненормований графік.

"Наприклад, виїхавши у відпустку на море цього і минулого року, я продовжувала працювати дистанційно: готувати інтерв'ю, новини і відповідати на повідомлення і багато іншого. В такому режимі можна працювати тільки в тому випадку, якщо тобі подобається твоя справа, ти любиш свого клієнта. Якщо працюєш з людьми "однієї групи крові", то в своїй професії тобі подобається практично все. Починаючи від створення ідеології бренду або клієнта, його способу, генерації нових ідей і рацій, які пізніше можуть вирости в цікаві і масштабні проєкти, закінчуючи спілкуванням і взаємодією з людьми", – говорить Анастасія.

Сьогодні.Lifestyle вітають всіх PR-менеджерів з професійним святом! Бажаємо натхнення та підкорення нових вершин!