Тепер - тільки відмінники. Фото: pixabay
Мобільна стратегія Honor of Kings, визнана найбільш затребуваною грою на смартфонах в світі, виявилася надто популярною серед китайських дітей і підлітків, що вважають за краще віртуальні битви уроків в школі. Стурбована зростанням ігрової залежності, компанія-розробник Tencent вирішила жорстко обмежити проведений в MOBA час, закликавши на допомогу батьків.
Як пише The Wall Street Journal, китайська IT-корпорація розглядає можливість впровадження "цифрових контрактів", які дозволили б молодим геймерам і їх батькам домовлятися про кількість проведеного в Honor of Kings часу. "З передбачуваної функцією діти зможуть обмінювати свій ігровий час на виконання роботи по дому або отримання певних оцінок за навчання", – сказав глава Tencent Ма Хуатен. За його словами, компанія також почне випускати більше освітніх ігор.
За даними аналітичної фірми App Annie, в IV-му кварталі минулого року Honor of Kings стала популярною грою на смартфонах в світі. У MOBA, запущену в 2015 році, грає близько 200 мільйонів осіб на місяць.
Раніше Tencent вже робила спроби у боротьбі з ігровою залежністю. Минулого літа компанія заборонила особам молодше 12 років грати більше години на добу, а підліткам 12-18 років – проводити на серверах Honor of Kings більше двох годин в день. Заходи Tencent привели до різкого зростання фальшивих акаунтів в зв'язку з бажанням неповнолітніх ігроманів обійти обмеження.
У 2017-му, згідно SuperData Research, проект Tencent приніс своїм творцям $ 1,9 мільярда, тоді як колишній мобільний хіт Pokémon GO заробив удвічі менше – $ 890 мільйонів. На міжнародний ринок MOBA вийшла в кінці минулого року під назвою Arena of Valor. Новинка доступна на iOS- і Android-пристроях, готується до релізу версія для Nintendo Switch.
Нагадаємо, в Росії видали сцену з комп'ютерної гри за бойове завдання в Сирії
Також повідомлялося, що Honda влаштувала гонку з привидом: захоплююче відео.
Про те, чому українці масово грають в лотерею і віртуальний покер, дивіться на відео нижче: