Fashion’s Night Out. Фото: Vogue
Це міжнародна акція на підтримку модної індустрії, яку в 2008 році ініціювалаАнна Вінтур.
Традиційно у фестивалі візьмуть участь головні магазини, бутіки і шопінг-вулиці міста – Пасаж, Sanahunt Luxury Department Store, Helen Marlen, Asthik, ТЦ "Мандарин", ТЦ Ocean Plaza. Новою точкою модного маршруту стане київський ЦУМ.
У день Fashion's Night Out всі магазини-учасники порадують відвідувачів лімітованимиколекціями, знижками, шампанським, розіграшами та іншими сюрпризами. Також всі охочі зможуть придбати брендовані футболки і сувеніри від українського Vogue. Спеціальний подарунок найактивнішим шоперам FNO 2017 – Vogue Box, створений в партнерстві з кращими косметичними та fashion-брендами.
Вхід на захід вільний. Повний список магазинів-учасників доступний на модній карті Києва.
Обличчям рекламної кампанії фестивалю FNO 2017 стала українська модель, фотограф і it-girl Кейт Андервуд. Генеральний партнер події – Mercedes-Benz, платіжний партнер – MasterCard.
Нагадаємо, що перший шопінг-фестиваль FNO відбувся в Нью-Йорку. У розпал світової кризи головний редактор американського Vogue Анна Вінтур запропонувала дизайнерам і бутіках влаштувати "Модну ніч", під час якої магазини повинні працювати до півночі, пропонуючи гостям подарунки і розваги, щоб привернути таким чином увагу і гроші покупців до американської модної індустрії. Щорічно фестиваль проходить в 10 країнах і 17 містах світу. У 2017 році свій Fashion's Night Out вже провели Токіо, Мілан, Мехіко, Тайбей, Москва, Берлін, Дюссельдорф, Мельбурн, Сідней і Мадрид.