Українські зірки і недобросовісний сервіс: досвід Олі Полякової та Слави Соломки

30 квітня 2020, 13:55
Українські зірки в ролі клієнтів

У новому випуску програми "Зірковий шлях" на телеканалі "Україна" українські знаменитості розповідають про неякісний сервіс, з яким їм довелося зіткнутися на своєму досвіді. Чи зуміли захистити свої клієнтські права Оля Полякова, В'ячеслав Соломка, Сергій Притула та інші знаменитості та як вони відреагували на неякісне обслуговування?

Одного разу під час гастролей українська співачка Оля Полякова особисто зіткнулася з обманом адміністрації дорогого готелю. А причиною скандалу став неприбраний номер. Співачка зняла на відео свої апартаменти, які, як переконали її на рецепції, були прибрані, але на ділі – розкидані речі, подушки на підлозі, а ліжко – зім'яте. Скандал міг виникнути одразу ж, але Оля Полякова вирішила бути терплячою і пів години чекала покоївку, яка так і не прийшла. Тоді Оля Полякова увімкнула в собі справжнього "ревізора" і зателефонувала на рецепцію, де з нею не захотіли розмовляти.

Реклама

"І поки ми не будемо вимагати нормального обслуговування за наші гроші, ніколи не буде порядку", – з досадою сказала Оля Полякова.

Оля Полякова розповіла про неякісне сервісі під час гастролей

В такому випадку знати свої права як ніколи важливо, адже з подібним може зіткнутися кожен.

Реклама

"Якщо клієнт звернувся до адміністрації готелю із питанням про якусь надану послугу, то це означає, що адміністрація готелю протягом години має вирішити питання. Це або якісне надання послуги, або усунення тих проблем, які з’явилися, або заміна такого номеру", – каже юрист Ярослав Куц.

Дивіться повний сюжет у відео:

Реклама

Гіркий досвід трапився і в актора В'ячеслава Соломки, якого назвали "халявщиком", коли він прийшов до фешенебельного ресторану. Актор отримав сертифікат і був налаштований провести приємний вечір, однак ставлення офіціанта змінилося, коли він дізнався про сертифікат.

"Але через те, що я попередив, що я буду розраховуватися цим сертифікатом, офіціант чомусь вирішив, що до мене можна ставитися… Ну...бомжі ходять з сертифікатами. Халявщики ходять з сертифікатами", – розповів В'ячеслав, додавши, що ставлення вплинуло і на якість страв.

Читайте також:

За словами актора, офіціант не поспішав приносити страви, поставивши в пріоритет тих, хто платить грошима. Слава не хотів влаштовувати скандал, але в підсумку залишив заяву в книзі скарг і подзвонив самому власнику.

Акторові пощастило, оскільки на його скаргу відреагували: власник ще раз запросив В'ячеслава в ресторан і продемонстрував йому гарне обслуговування і смачні страви.

Раніше в програмі "Зірковий шлях" українські знаменитості розповіли, що вирощують на карантині.