Українці створили номер для Джеймса Артура на Britain's Got Talent

31 травня 2019, 12:14
Для нової пісні Джеймса Артура українці створили ліричну голографічну фентезі-історію

Freckled Sky / Фото: прес-служба

Українці потрапили в прямі ефіри Britain's Got Talent, але не як конкурсанти, а як запрошені зірки. Компанію Freckled Sky, відому інтерактивними голографічними шоу, продюсери запросили створити перфоманс для виступу британської зірки Джеймса Артура – переможця 9-го сезону британського The X Factor, автора двох платинових альбомів, номінанта BRIT Awards і Teen Choice Awards. Прем'єра пісні Falling like the stars перед аудиторією відбулася 29 травня в ефірі британського каналу ITV. А відеокліп пісні тільки за першу добу набрав понад 1,5 мільйона переглядів. Шоу дивилися понад 9 мільйонів британців.

"Наша мета – працювати з артистами, яким цікаво створювати щось нове. З Джейсом було дуже легко працювати, бо він молодий і амбітний", – ділиться враженнями після шоу співзасновник, продюсер Freckled Sky Володимир Сиганевич. За його словами, і сам Джеймс, і продюсер, суддя шоу Britain's Got Talent Саймон Коуелл були в захваті від перфомансу. У новому проекті українці використовували відпрацьовані протягом декількох років методи і технології. "Досвід накопичується, давні рішення знаходять нове застосування, а ми робимо те, що вміємо найкраще, але ще краще", – каже продюсер Freckled Sky.

Реклама

Для нової пісні Джеймса Артура українці створили ліричну голографічну фентезі-історію. Серед використаних методів: проекція на голографічну сітку, кінект, нестандартні режисерські засоби введення артиста в перфоманс. "З Джеймсом ми провели тільки одну генеральну репетицію напередодні зйомок, – розповідає Володимир Сиганевич. – Він відразу зрозумів своє завдання і перейнявся створюваним номером атмосферою".

Геррієт Каддерфорд запропонувала Freckled Sky виступити як запрошені зірки разом з Джеймсом Артуром в прямому ефірі Britain's Got Talent. "Нова пісня Джеймса дуже емоційна, і вимагає чогось візуально неймовірного, зовсім не схожого на попередні виступи артиста, – пояснює продюсер. – Freckled Sky належать до творців найпрекраснішого в світі контенту, і запросити їх супроводжувати виступу Джеймса – дуже природне рішення".

Реклама

На створення перфомансу, який повинен був стати і став сюрпризом для аудиторії Britain's Got Talent, залишалося дуже мало часу, вдвічі менше, ніж зазвичай потрібно для такого проекту. Але українці змогли акумулювати всі зусилля десятків людей по обидва боки Атлантичного океану.

"Ми працюємо великою командою, – розповідає Володимир Сиганевич. – У США у нас – продюсерська група, але все виробництво – в Україні. Наша унікальність ще й у тому, що ми створили схему роботи, яка дозволяє працювати дистанційно".

Наталя Лисенкова, Наталія Рівненська, Марія Григоращенко і Володимир Сиганевич / Фото: прес-служба

Реклама

Як і завжди, разом з Freckled Sky над цим проектом працювали режисерська група TRI. Direction і студія інноваційних технологій Front Pictures. TRI. Direction – це Наталя Лисенкова, Наталія Рівненська і Марія Григоращенко. Вони створюють концепти шоу, сценарії і втілюють постановку в Україні. Всі троє працюють режисерами-постановниками одних з найрейтинговіших телевізійних проектів: "Голос країни" і "Танці з зірками". Також роблять концертні шоу для Тіни Кароль, "Время и Стекло", Потапа і Насті і The Hardkiss. За межами країни вони співпрацювали з Freckled Sky майже на всіх проектах.

Хореографом проекту став переможець 4-го сезони шоу "Танцюють всі", засновник Kozar Dance Theatre Василь Козар, а танцюристів запросили з Freedom-ballet – Ігоря Кулєшина і Марію Колосову.

Технології майбутнього, весь цифровий відеоряд і проекції в проектах Freckled Sky – зона відповідальності компанії Front Pictures. Перфоманси для шоу-бізнесу в рамках співпраці з Freckled Sky або самостійні проекти, такі як створення відеографіки для виступу Джамали на Євробаченні, – лише частина їх роботи.

Можливість для українських компаній працювати на світовому ринку ентертеймент є, тому що він величезний, і місця вистачить усім, впевнена співзасновник Freckled Sky Катерина Коробко: "Є компанії-новатори, трендсеттери, а є і такі, які роблять швидко і дешево. Тому конкуренція велика, але ринок ємний". Себе Freckled Sky відносять до перших, тому що завжди хочуть створювати щось нове: "Ми придумуємо щось, робимо тест, бачимо, що працює, і втілюємо на свій ризик, – розповідає Володимир Сиганевич. – Так і стають трендсеттерами – ніхто цього або так не робив, а ти ризикуєш і перемагаєш".

Раніше ми показали найяскравіші виступи шоу "Голос. Діти 5", які стали хітами в мережі.