Українці заощадили п'ять мільйонів гривень на "Чорній п'ятниці"

27 листопада 2018, 15:23
Розпродаж Black Friday 2018 дозволив покупцям заощадити мільйони гривень на покупках в MOYO

Покупці зберегли понад 5 млн гривень на акційних пропозиціях в MOYO. Такі дані наводять аналітики компанії за результатами розпродажу, який проходив на сайті та роздрібних магазинах мережі в період з 15 по 26 листопада.

Цього року найбільшим попитом в період розпродажу користувалися телевізори і смартфони. Зазначимо, що більш затребуваними були телефони вартістю до 10 тис. грн, а телевізори купувалися, в основному, за 15-20 тис. грн. Високі знижки на ігрову консоль PlayStation 4, а також аксесуари і гри до неї, вивели продукцію Sony в Топ найбільш затребуваних товарів "Чорної п'ятниці".

Реклама

Ще однією популярною категорією товарів "Чорної п'ятниці" цього року стали ноутбуки. При цьому попит мали як "бюджетні" моделі вартістю до 10 тис. грн, так і представники високого цінового сегменту, оскільки на них знижки були особливо відчутні.

В MOYO вказують, що в період розпродажу покупці щодня робили в середньому на 50% більше покупок, ніж в звичайний день. Тоді як в саму "Чорну п'ятницю" цей показник виріс на 150%.

Довідка про компанію:
MOYO — мультиформатна мережа магазинів, що об'єднує стандартні роздрібні магазини та інтернет-магазин. Історія компанії почалася в 2009 році, коли був відкритий перший роздрібний магазин. На сьогоднішній день мережа MOYO налічує 46 магазинів і представлена в 26 містах України. Клієнти можуть купити товар в роздрібних магазинах, а також оформити замовлення в інтернет-магазині www.moyo.ua.