Дистанційні працівники продуктивніші і щасливіші за офісних – опитування

17 травня 2016, 13:38
Масштабне опитування охопило понад 500 офісних менеджерів, а також велику вибірку – більше 200 тис. співробітників, які працюють неповний день або зовсім віддалено

Людям комфортніше працювати віддалено. Фото: instagram.com

Чим довше людина працює віддалено, тим більш високо він оцінює свою працю. Такі результати дослідження отримали експерти HR-компанії TINYpulse.

Вони провели масштабне опитування, охопивши понад 500 офісних менеджерів, а також велику вибірку (більше 200 тис.) співробітників, які працюють неповний день або зовсім віддалено, зазначає naked-science.ru.

Реклама

Добровольцям пропонувалося відповідати на різні запитання анкети, оцінюючи свої відчуття від роботи і від колег по 10-бальній шкалі.

Таким чином віддалені працівники оцінили задоволеність своєю роботою в 8,1 бала, тоді як офісні – в 7,42. І це, як виявилося, не просто їх суб'єктивне відчуття: віддалених співробітників колеги оцінили в середньому на 7,75 бала, тоді як сусідів по "оупенспейсу" – на 6,69 балів.

У той же час, за даними респондентів, без особистої присутності в офісі відносини з колегами страждають: у віддалених співробітників цей показник оцінено в середньому на 7,88 балів, а у присутніх на робочому місці – на 8,47.

Реклама

При цьому, за відгуками самих віддалених працівників, 91% відчувають себе більш продуктивними, ніж в той період, коли їм доводилося працювати в офісі з його нескінченними нарадами, анекдотами і перервами на каву.

Поступово збільшується і відчуття задоволеності своїм становищем: чим довше людина працює віддалено, тим більш високо вона оцінює свою працю. Винятком виявилися випадки, коли на віддалений режим працівників змушувало переходити начальство: мабуть, це все ж повинен бути власний вільний вибір співробітника.

Крім того, в звіті TINYpulse, відзначається, що більш щасливими почуваються люди, що працюють меншу кількість годин на день, але без вихідних, ніж ті, хто працює в традиційному режимі 5х8 або 5х9.

Реклама

Раніше повідомлялося, що все більше українців стали працювати, не виходячи з дому.