Twitter заражає людей позитивними емоціями – дослідження

10 листопада 2015, 16:25
20% користувачів Twitter схильні до впливу чужих емоцій, виражених в повідомленнях

Соцмережі вміють радувати. Фото: instagram / mangova_marta

Якщо новинна стрічка людини в соцмережі Twitter наповнена повідомленнями з позитивним забарвленням, це призводить до поліпшення настрою самого користувача. Такі результати показало дослідження, опубліковане в журналі PLoS ONE.

Психологи дослідили феномен поширення емоцій – явища, при якому одна людина "заражається" емоціями свого співрозмовника.

Реклама

Так, в 2014 році вчені проаналізували 3800 сторінки в Twitter, де користувачі розміщували на своїй сторінці мінімум один твіт на тиждень. Психологи класифікували записи як нейтральні, а також позитивно чи негативно емоційно забарвлені.

Разом з тим, психологи з'ясовували, як зміст новинної стрічки впливає на емоційний стан користувача: близько 20% користувачів Twitter схильні до впливу чужих емоцій, виражених в повідомленнях. При цьому люди "заражалися" позитивними емоціями в чотири рази частіше, ніж негативними.

Тим часом співробітникам Twitter загрожують масові звільнення. Правда, офіційно інформацію ЗМІ компанія поки не коментує.