Twitter планує запустити платний сервіс

26 березня 2017, 08:17
Нові функції орієнтують на професійних користувачів

Twitter хоче ввести платні функції.

Надихнувшись прикладом бізнес-акаунтів в Instagram, яких вже 8 млн, керівництво Twitter також задумалося про створення спеціальних версій акаунтів для своїх користувачів. Основна різниця в тому, що цю послуга буде платною. Як повідомляє TechCrunch, Twitter розглядає можливість запуску платних аккаунтів з розширеним набором функцій, пише AIN.

Інформація про це вперше з'явилася після того, як Twitter почав проводити опитування про доцільність появи акаунтів без реклами і з розширеним числом функцій, але з умовою оплати підписки за їх використання. Пізніше керівництво компанії підтвердило, що опитування з'явилося не випадково: в Twitter дійсно приступили до роботи над новими можливостями.

Зокрема, новий набір функцій буде створюватися на основі сервісу Tweetdeck. Компанія Twitter придбала його ще в 2011 році за 40 млн доларів. Користувачі, які будуть оплачувати щомісячну передплату, отримають доступ до аналітики, ексклюзивного контенту, першочергової підтримки від фахівців сервісу, можливості вести одночасно кілька акаунтів. Також користувачам дозволять кастомізувати свій профайл і відключати рекламу.

У компанії вважають, що покращений Tweetdeck буде зручний у використанні брендами, виданнями, а також професійними користувачами, на зразок журналістів, маркетологів тощо. Коли можна чекати запуск поновлення – не повідомляється.

"Ми провели опитування, щоб зрозуміти затребуваність нових функцій Tweetdeck і їх необхідність для професійних користувачів", – повідомили представники компанії.

Нагадаємо, це вже не перші дії керівництва Twitter, спрямовані в бік професійних користувачів. Раніше компанія запропонувала їм API для ведення якісних прямих трансляцій.