Twitter і Google уклали "пошукове" партнерство

8 лютого 2015, 00:40
Твіти з мікроблога будуть активніше відображатися пошуковою системою, повідомляють джерела

Twitter нарощує аудиторію за допомогою пошуковиків. Фото: AFP

Сервіс мікроблоггов Twitter уклав партнерство з Google на показ твітів у видачі пошукового сервісу IT-гіганта. Про це повідомляє Bloomberg з посиланням на власні джерела.

У першій половині 2015 року повідомлення користувачів Twitter будуть відображатися відразу, як тільки вони будуть опубліковані, кажуть джерела. Таким чином, Google отримає клієнтську базу соцмережі, що оцінюється в 284 млн користувачів.

Реклама

На думку агентства, даний крок мотивований тим, що Twitter хоче збільшити кількість користувачів і, отже, отримувати більше доходу з реклами.

Соцмережа вже має схожі контракти з пошуковим сервісом Microsoft Bing і Yahoo. Також Twitter показує свою рекламу в мобільному додатку Flipboard і уклала відповідну угоду з Yahoo Japan Corp.

У двох компаній вже були подібні угоди в 2009 і 2011 роках. За інформацією джерел, колишній гендиректор Twitter Алі Раугані (Ali Rowghani) був проти продовження контракту, щоб мати більше контролю над контентом Twitter. У підсумку термін дії угоди підійшов до кінця. Передбачається, що нинішнє партнерство – продовження попередніх угод.

Реклама

Раніше в листопаді фінансовий директор Twitter Ентоні Ното (Anthony Noto) заявив, що компанія працює над тим, щоб користувальницькі твіти легше знаходилися в пошукових системах. Він зазначив, що угоди з інтернет-пошуковиками стали б "унікальною можливістю" для поширення контенту соцмережі.