Третина українців "носить" на роботу негатив і жаль

6 липня 2016, 10:22
Більшість приходить до колег з позитивним настроєм

Підвищити настрій українським працівникам можуть тільки гроші. Фото з архіву

Для багатьох робота стає другою домівкою, але не завжди викликає такі ж теплі почуття. З якими емоціями українці ходять на роботу, і хто або що може на них вплинути, з'ясували аналітики порталу rabota.ua.

За результатмм проведеного опитування, дві третини українців на роботу найчастіше ходять з позитивними емоціями. Ще тридцять відсотків буквально змушують себе йти на роботу, тому що відвідування роботи викликає у них виключно негативні емоції.

Реклама

У минулому році співвідношення позитивного і негативного ставлення було 53% на 40% на користь позитиву.

Майже 40% вказали почуття задоволеності собою є головною позитивною емоцією. У минулому році це були впевненість і спокій. Любов, яка як і раніше залишається на останньому місці, додала 2%.

Реклама

Як і в минулому році, безумовним лідером по можливості зіпсувати настрій є погані відносини з керівником або колегами. Далі – відсутність підвищення заробітної плати або просування по кар'єрних сходах.

Реклама

У тих фахівців, хто на роботу ходить через силу, найяскравішим почуттям є розчарування – його відчуває більше половини опитаних. Друге місце в цьому році ділять нудьга і обурення. У минулому році це був смуток, а вже потім обурення.

Що ж може змінити на краще робоче життя тих, хто цієї самої роботою рішуче незадоволений? Відповідь банальна – гроші. Як і в минулому році, так і в цьому, з солідним відривом лідирує відповідь – "Підвищення заробітної плати". Для порівняння – просування по кар'єрних сходах хвилює вдвічі меншу кількість людей.

Як і в минулому році, більшість незадоволених роботою візьмуться шукати їй альтернативу. У цьому році таких 30%, в минулому було 36%. Ще однією важливою відмінністю є більшу кількість опитаних, які, перед тим, як спалювати всі мости, переговорять з ейчаром або керівником.

Загалом, емоції на роботі залежать не тільки від атмосфери, соціального пакета або гнучкого графіка. Значна їх частина прив'язана до оплати праці – і тільки грошима можна підняти настрій, який впав у багатьох фахівців.