Сир "Пирятин" у новій упаковці

24 квітня 2018, 14:00
Упаковка продукції ТМ "Пирятин" відтепер має новий дизайн: на полицях магазинів вона виділяється яскравими і насиченими кольорами синього і бургундського і логотипом, який перетворився у веселий смайл

Так, на презентації оновленого бренду "Пирятин" представники компанії "Молочний альянс" розповідали про те, чому змінюється бренд, і відповідали на запитання журналістів про роботу підприємства. 

Реклама

"Новий логотип та дизайн упаковки ТМ "Пирятин" був створений на платформі оновленої стратегії бренду – "Фанат". Комунікаційна платформа передбачає запровадження сирного культу. Якщо ти справді щось любиш, то оточуєш цим себе завжди та скрізь, розповідаєш про це всім, іноді дещо голосно, адже впевнений у своїх уподобаннях. Ця теза доречно відображає нове позиціонування бренду", – відзначила маркетинг-директор компанії "Молочний альянс" Наталія Шадріна.

Смак улюбленого сиру українців на презентації допоміг розкрити відомий кулінарний експерт Євген Клопотенко під час майстер-класу. Євген експериментував з 6 видами сирів бренду "Пирятин" і приготував 3 страви. На кожен рецепт було витрачено мінімальну кількість часу і інгредієнти, які можна знайти в будь-якому продуктовому магазині.

Реклама

"Ми звикли витрачати багато часу на кухні – довго щось варити, мішати, стояти над каструлями. Але це зовсім не обов’язково. По суті, ви відкриваєте холодильник, витрачаєте 10 хвилин і страва готова. А головне – вона смачна, оригінальна, яскрава та апетитна. А ви – не втомлені і готові радувати себе та рідних. Сир – це один із тих інгредієнтів, який можна додавати до будь-яких страв та отримувати оригінальні рецепти", – коментує Євген Клопотенко.

Сирний бренд "Пирятин" постійно розвивається і оновлює асортиментну лінійку своєї продукції. Так, в портфелі бренду налічуються унікальні сорти сирів: "Пирятин", "Парменталь", "Old Парменталь", "Грація", "Чеддер", "Проволоне", "Проволоне копчений", "Крем-сир". У кінці 2017 року тверді сири "Пирятин", "Король сирів" зі смаком і ароматом топленого молока, "Грація", "Парменталь", "Голландський брусковий" і "Російський класичний" від ТМ "Пирятин" виробляються ще й в слайсерному вигляді в упаковці 150 г.