Соцмережі «вибухнули» фотожабами на зрадницький інцидент з Coca-Cola і Pepsi. Фото: соцмережі
Користувачі соціальних мереж активно обговорюють рішення компанії Coca-Cola "приєднати" на своїй карті Крим до Росії.
Ця карта з'явилася в офіційному співтоваристві Coca-Cola у "ВКонтакте". Пізніше українські представники компанії принесли свої вибачення за це "непорозуміння".
Незабаром після скандальної ситуації з Coca-Cola, компанія Pepsi також опублікувала російську карту, у складі якої зазначений окупований півострів.
У зв'язку з інцидентом народний депутат від БПП Мустафа Найєм закликав українців бойкотувати продукцію Coca-Cola. Тоді інтернет-юзери України активно взялися поширювати в соцмережах фотожаби і меми з хештегом #BanCocaCola.