Шоу Victoria's Secret / Фото: Getty Images
Американська компанія L Brands, якій належить бренд нижньої білизни Victoria's Secret, і гендиректор якого пішов у відставку , оголосила про скасування Victoria's Secret Fashion Show в 2019 році. Про це повідомляє журнал Fortune.
Дізнайтеся подробиці, що відбувається з легендарним брендом Victoria's Secret:
У компанії скасування заходу пояснили тим, що бренду необхідно провести роботу над іміджем.
"Ми вважаємо, що важливо розвивати інші канали взаємодії з потенційними покупцями Victoria's Secret. Ми будемо взаємодіяти з покупцями, але способами, за масштабами зовсім не схожі на модний показ. Ми будемо спілкуватися з клієнтами різними шляхами, включаючи соціальні мережі та інші канали ", – сказав Стью Бурдерфер, генеральний директор материнської компанії Victoria's Secret L Brands.
Відзначимо, що шоу проводилося щорічно протягом 25 років, починаючи з 1995 року. У минулому році воно отримало найнижчі рейтинги за всю свою історію.
Напередодні L Brands опублікувала фінансову звітність за третій квартал 2019 року. З липня по вересень продажу Victoria's Secret знизилися на 7% в порівнянні з аналогічним періодом 2018 року. Крім того, аналогічний проект Ріанни з більш актуальним позиціонуванням Savage x Fenty стає дуже успішним з точки зору і продажів, і популярності.
Нагадаємо, в минулому році в Нью-Йорку в виставковому центрі Pier 94 відбулася одна з наймасштабніших фешн-подій – Victoria`s Secret Fashion Show 2018.