Скандал з Лободою в аеропорту: в Шереметьєві викрили співачку в брехні

16 січня 2019, 08:53
Аеропорт опублікував заяву з приводу скандального інциденту зі співачкою

Скандальна історія з українською співачкою Світланою Лободою, яка восени потрапила в лікарню, отримала продовження.

Адміністрація аеропорту "Шереметьєво" вже відповіла на претензії співачки. Повідомляється, що у випадку з Лободою всі правила зустрічі ВІП-пасажирів були дотримані.

Реклама

"У пасажирки Лободи С. після прильоту було замовлено ВІП-обслуговування на трьох людей, включаючи дитину і супроводжуючу особу. Коли вона прилетіла, її зустрів агент і запропонував розміститися в електромобілі для поїздки до кабін паспортного контролю. Лобода відмовилася, мотивуючи свою відмову необхідністю дочекатися няні, яка прибула в салоні економ-класу", – сказано в заяві в аеропорту  "Шереметьєво".

Крім того, в прес-службі аеропорту відзначили, що Лободі запропонували почекати дві хвилини до прибуття наступного електромобіля, але вона відмовилася від очікування і в супроводі двох агентів пішки попрямувала до кабін паспортного контролю. Перебуваючи вже у ВІП-залі, Лобода вчинила скандал і висловила незадоволеність об'ємом і якістю наданих послуг.

"Адміністратор ВІП-залу намагалася у ввічливій формі пояснити пасажирці порядок дій і регламент при зустрічі ВІП-пасажирів, включаючи інформацію про те, що послуга переміщення ВІП-пасажирів на електрокарі не входить до переліку оплачуваних послуг і не є обов'язковою, надається бонусом від компанії при наявній можливості", – говориться в заяві адміністрації аеропорту.

Реклама

Читайте також:

Адміністрація "Шереметьєво" зазначила, що поведінку Світлани Лободи можна розцінювати як порушення законодавства РФ в частині "порушення громадського порядку шляхом висловлення явної неповаги до суспільства, що супроводжується нецензурною лайкою в громадських місцях".

Нагадаємо, раніше Світлана Лобода вчинила скандал в одному з московських аеропортів. Відповідне відео розборок оприлюднене одним з очевидців події. На відео можна чітко почути голос Світлани. Судячи з ролика, співачка залишилася незадоволена якістю обслуговування у VIP-залі, висловившись співробітникам аеропорту. Відзначимо, що Лобода не змогла стримати емоцій, тому в її мові можна почути нецензурну лексику.