Шварценеггер хоче попрацювати зі Спілбергом, а кращим режисером вважає Кемерона

1 травня 2015, 04:15
Термінатор воліє сам підбирати собі проекти, а угоди вже укладають агенти

Кадр з фільму "Термінатор: Генезис". Скрін-шот: youtube.com

Під час проведення фестивалю Tribeca Film Festival Арнольд Шварценеггер дав інтерв'ю виданню Indiewire, в якому пояснив, чому вирішив знятися в інді-драмі "Меггі", говорив про роль спецефектів у кіно і про режисерів, з якими хотів би попрацювати. Про це пише kinonews.ru.

Реклама

Ви замислювалися про те, чого чекають глядачі від цього фільму?

"Цей фільм повністю відрізняється від усіх проектів, в яких я знімався. Я радий, що у нього була непроста доля, інакше я б в нього не потрапив. Якби у творців не виникли проблеми, вони б не звернулися до мене. Я не знаю в точності, в чому там справа, але Генрі Хобсон займався проектом чотири з половиною роки. Напевно, в якийсь момент хлопці подумали: "Чому б нам не залучити кого-небудь з гучним ім'ям, щоб зрушити все з мертвої точки?" Я думаю, тоді мій агент сказав: "Ей, Арнольд, ти зможеш втиснути фільм між іншими проектами. На зйомки потрібно-то всього п'ять тижнів". І я повністю з ним погодився – ідея унікальна. Було абсолютно ясно, що проект не касовий. Але я знав, що якщо я постараюся, вийде відмінний фільм, в якому я зможу показати себе з іншого сторони".

Реклама

Як Ви зазвичай обираєте собі проекти?

Реклама

"Більшу частину роботи в кіно я роздобув собі сам, а потім вже агенти укладали угоди. Люди підходять до мене в ресторанах і кажуть: "Арнольде, у мене є класний сценарій ". Хтось посилає сценарії поштою, хтось підходить прямо в спортзалі. Якось ми каталися на лижах з Лоренцо Ді Бонавентура. Йшов сніг, на три фути попереду нічого не можна було розгледіти. Підійшов підйомник, ми сіли, і тут Лоренцо кладе мені на коліна сценарій "Стирача" і каже: "Поклади собі в кишеню, прочитай, я буду тут всі вихідні". Так що зазвичай все так і відбувається – ніяких агентів. І з "Термінатором" була та ж історія. Майк Медавой підійшов до мене після фільму і сказав:" Арнольд, ти повинен зіграти Різа. У нас є О. Дж. Сімпсон на роль Термінатора". Звичайно, потім все змінилося. Загалом, агенти завжди стверджують, що це вони знаходять роботу, а це неправда. Але не в цьому випадку – на цей раз мій агент дійсно знайшов мені фільм".

Дуже часто агенства кажуть, що актори класу "А" "шукають інді-фільми". У якомусь сенсі "Меггі" – Ваш перший стовідсотковий інді-фільм.

"Ну, я не впевнений, що чітко розумію, що таке інді-фільм, тому що більша частина фільмів, в яких я знявся – це незалежне кіно. Скажімо, "Термінатор" – це однозначно інді-фільм. Правами володіла незалежна британська компанія Hemdale Film, і потім тільки Orion запропонував свої послуги. Компанії Mario Kassar і Carolco Pictures зняли "Червону спеку", "Згадати все", "Термінатора 2". Вони фінансували всі ці фільми".

Вірно, але є різниця між перерахованими Вами фільмами і "Меггі", який знятий за малі гроші і з мінімальними локаціями.

"Згоден. Тут ось яка справа, деякі фільми дуже важко зробити, тому що, коли ти читаєш сценарій, ти думаєш: "Супер, але це не комерційний проект. І як же нам вчинити?" І тоді ти сам собі відповідаєш: "Окей, цей фільм треба знімати за кілька мільйонів, щоб ми змогли повернути собі гроші". Саме так і був знятий цей фільм. Вони дуже розумні, що не стали роздувати бюджет, і вони обов'язково відіб'ють свої гроші".

Наскільки для Вас зараз важливі касові збори?

"Я думаю, важливо, щоб ми були впевнені, що гроші повернуться. Якщо я витрачу шість мільйонів доларів, як вони витратили на "Меггі", я хочу, отримати назад вісім мільйонів, щоб зняти ще один незалежний фільм і ще один. Хлопці повинні отримати нагороду за хорошу ідею і за свою роботу. Коли вони витратять двісті мільйонів, я хочу, щоб вони отримали назад шістсот. Половина піде власникам кінотеатрів, щось треба заплатити за просування і маркетинг, а в кінці залишиться навар. Це дуже важливо для мене. І, звичайно ж, твоє его. Ніхто не повинен забувати про нього. Воно завжди почуває себе чудово, коли в тебе гарні касові збори".

Ви хотіли б знятися у фільмах такого ж масштабу? Ваші наступні проекти – сиквели "Конана – варвара" і "Близнюків" – якраз такі.

"О так, абсолютно. Я відчуваю себе комфортно в будь-якому кіно – маленькому, середньому, великому".

Відтоді, як Ви вперше знялися в кіно, якість спецефектів досягло небачених висот. Але іноді вони стають більше самої історії. Що Ви про це думаєте?

"Я вітаю розвиток спецефектів всім серцем. Якщо їх використовувати з розумом, вони просто незамінні. Наприклад, в сценарії "Конана – варвара" була сцена з Деревом Зла. Олівер Стоун довелося викреслити її, тому що одна вона коштувала 20 мільйонів доларів при загальному бюджеті в 78 мільйонів – і це в 1980-му році! І ми відмовилися від неї тільки тому, що в ті часи було неможливо зробити її за допомогою спецефектів. А сьогодні б у нас не було проблем. Можна було б зняти цю сцену ефектно, показати , що може це дерево, і чому всі так бояться його і не можуть з ним правиться. Це була прекрасна сцена, але, на жаль, в ті дні її неможливо було зняти. Ось чому я думаю, що спецефекти – це здорово, але вони потрібні до місця. В інших випадках ти повинен звертатися до акторської майстерності і розвивати персонажів. Я не раз бачив, як у бойовиках продюсери і режисери не звертають уваги на розвиток героїв, тому що сконцентровані на ефектах, на чомусь масштабному. Джеймс Кемерон – єдиний з режисерів, з якими я працював, хто дійсно хороший і в тому, і в іншому. Він не приносить в жертву одне заради іншого ".

На сьогоднішній день з ким із режисерів Ви б хотіли попрацювати?

"Я тільки що зустрічався з Дарреном Аронофскі, поки був в Китаї. Ми говорили про те, що могли б попрацювати разом. Він дуже талановитий режисер, у якого я б з радістю знявся. Зі Стівеном Спілбергом ми не раз обговорювали можливість спільного проекту. Поки цього не сталося, але не означає, що не трапиться взагалі. Дуже багато хороших режисерів. Але я також хотів би повернутися до тих, з ким працював раніше. Я б зняв фільм з Кемероном, Джоном МакТірнаном, Полом Верховеном. Це чудові режисери, і якщо ти даси їм правильний проект і підтримаєш їх як актор і продюсер, захистиш їх, вони знімуть видатний фільм. Так працює Голлівуд, нова мітла добре мете. Завжди справа в нових хлопцях на районі. Старих завжди забувають".

Відзначимо, світова прем'єра фільму "Меггі" призначена на 8 травня 2015 року.