Мережу "підірвав" еротичний ролик путінської Lada: "Досить дивитися на чужих"

26 березня 2016, 08:58
Рекламний слоган ролика натякає на те, щоб російські споживачі переключилися з іноземних автомобілів на вітчизняні

Рекламний партнер російської автомобілебудівної компанії " АвтоВАЗ " – агентство " Президент Медіа " – представив рекламу автомобіля Lada Vesta з сексуальним підтекстом . Про це повідомляє Lenta.ru.

У ролику дружина наливає чоловікові борщ , а той в процесі трапези задивляється на дівчину в нижній білизні , яку показують по телевізору . Розсерджена дружина вириває у чоловіка миску і виливає борщ йому на голову . Рекламний слоган ролика – " Досить дивитися на чужих " , – натякає на те , щоб російські споживачі переключилися з іноземних автомобілів , що просуваються за допомогою привабливої картинки , на вітчизняні .

Реклама

В "АвтоВАЗі" порталу Sostav.ruпояснили , що ролик не є офіційним і знятий з ініціативи партнера .

Раніше автоконцерн розв'язав маркетингову війну з азіатськими виробниками автомобілів . Він запустив кампанію " Розпрощайся з нареченою " . На банерах розмістили фотографію дівчини з азіатськими рисами у весільній сукні . На провокацію відповіли Hyundai , Nissan , Volkswagen , Audi та інші автогіганти .