Наймодніші подорожі: головні travel-тренди 2020 року

29 січня 2020, 11:52
Експерти назвали сім трендів, які визначатимуть уподобання туристів у 2020 році

Експерти туристичного гіда Big Seven Travel виділили сім трендів, які визначатимуть уподобання туристів в 2020 році. Як зазначають фахівці, за останнє десятиліття кількість мандрівників за рік подолало позначку в 1 млрд.

  • Одиночні подорожі

Хоч індивідуальний туризм завжди був популярним, проте з кожним роком такий вид подорожі стає все простішим й доступнішим завдяки численним мобільним додаткам і групам.

Реклама

Дивіться відео: названа найщасливіша країна в світі

  • Поєднання роботи і відпочинку

Зростання популярності цього тренду пояснюється сучасними технологіями: можливість
проведення віддалених відео і чат-конференцій дозволяє працювати в будь-якому куточку світу.

Реклама
  • Культурний обмін

За даними Booking.com, 68% мандрівників з усього світу планують поїздки з метою культурного обміну: освоєння нових навичок, волонтерство та тимчасова робота в іншій країні.

  • Вибір іншого міста

Багато відомих міст страждають від надмірного припливу туристів, тому вводять обмеження і податки на візити. За даними Booking.com, багато мандрівники вибирають мандрівки в менш розрекламовані, але не менш цікаві міста. Наприклад, замість Парижа відвідують Нант, замість Венеції – Перуджу.

  • Smart-подорожі

Мобільні додатки, доступ до інтернету і персоналізація даних допомагає експертам ефективно керувати туристичними потоками. Такі програми, як Tripit, допоможуть туристам спланувати кожен крок в подорожі, а Google, Facebook та інші використовують AI для адаптації до того, де туристи знаходяться і що хочуть зробити.

Реклама
  • Політичний туризм

Політика має великий вплив на туристичні потоки. Один з найяскравіших прикладів – заборона громадянам США на візити в Гонконг під час протестів, що охопили країну в 2019 році, коли кількість туристів з США знизилося на 39% в порівнянні з попереднім роком.

  • Свідомий подорожі

Боротьба з глобальними змінами клімату для мільйонів людей, натхнених акціями 17-річної еко-активістки Грети Тунберг, стала одним з важливих чинників при плануванні подорожей. Найбільша частка викидів СО2 припадає на літаки, потяги і автомобілі. Оскільки боротьбу за збереження навколишнього середовища очолює молоде покоління, то їх відмова від подорожей на далекі відстані незабаром позначиться на туристичних потоках.

Нагадаємо, раніше вчені з'ясували, що соціальна мережа Instagram надихає представників покоління мілленіалов на нові поїздки.