Кендалл Дженнер. Фото:AFP
Кендалл Дженнер вже не перший рік впевнено піднімається на модний Олімп – за пару років з сестри Кім Кардашьян вона перетворилася в самостійну одиницю. Сьогодні за плечима дівчини безліч обкладинок журналів, відкриття і закриття показів провідних будинків моди і робота "обличчям" культових модних брендів.
Але не всі сприймають дівчину в якості моделі – багато хто впевнений, що своєю кар'єрою Дженнер зобов'язана виключно участі в реаліті-шоу зі своєю сім'єю. Днями в Мережі з'явилися кадри нової рекламної кампанії Fendi за участю Кендалл, що викликало черговий сплеск негативу.
Більшість відвідувачів популярних сайтів про моду назвали зйомку "найгіршою рекламною кампанією бренду за весь час", заявивши, що вона "огидна модель" і навіть дерев'яні фігури, використані у зйомці, мають кращий вигляд, ніж Дженнер. Сама дівчина поки ніяк не прокоментувала невдоволення громадськості.
Серед мінусів кампанії коментатори також відзначають "невдалий макіяж" і "невигідне освітлення", – зазначає dailymail.co.uk.