П'ять моментів в листуванні, які повинні насторожити

26 березня 2019, 17:52
Якщо жінка дійсно потрібна чоловікові, він дістане її з-під землі

В епоху цифрового спілкування і величезних можливостей віртуальних знайомств дуже легко, з одного боку, завести друга і потенційного партнера завдяки Інтернету. З іншого – є небезпека потрапити в ілюзію і побудувати собі повітряні замки там, де для цього немає ніяких причин.

Отже, якщо ви дівчина і помітили ці нюанси в листуванні з інтернет-знайомим – не витрачайте час:

Реклама
  1. Кількість ваших повідомлень йому значно перевищує кількість його меседжів, адресованих вам. Прокрутіть останні кілька сторінок листування – і проаналізуйте.
  2. Якщо чоловік ніколи не відповідає відразу, зникає на кілька днів без причини, посилаючись на зайнятість, його відповіді на питання короткі і не забарвлені емоційно – значить, він не зацікавлений ні в стосунках, ні в спілкуванні. Якщо є бажання – 1 хвилина відповісти людині на меседж завжди знайдеться, повірте.
  3. Якщо він пише тільки коли йому це зручно або вигідно (коли йому нудно і нема чого робити, коли раптово пропонує вам провести разом вечір або ніч, хоча заздалегідь ви не домовлялися). Якщо він пише посеред ночі. У той же час всі ваші пропозиції відхиляє.
  4. Якщо він обмежується лайками в вашому Instagram і рідкісними коментарями під постами, але при цьому не підтримує активну переписку і нікуди не кличе – значить, він просто має симпатію, але не має бажання переводити це у щось більше. Або просто намагається тримати вас "в тонусі".
  5. Якщо ви спілкуєтеся тривалий час в мережі, але до сих пір не зустрілися. Швидше за все, він або не розглядає вас як серйозну претендентку на супутницю свого життя, або ви просто запасний варіант.

Чи варто продовжувати сумнівний контакт, вирішувати вам. Але якщо ви чоловікові дійсно потрібні, він дістане вас з-під землі і не заспокоїться, поки не вмовить зустрітися прямо зараз.

Раніше ми писали про три речі, на які звертають увагу чоловіки при знайомстві з дівчиною.

Також дивіться відео, чим можуть обернутися відносини на роботі:

Реклама