Прийшов час для інтелектуальної моди: ТОП-18 тез світових fashion-експертів

18 травня 2016, 11:47
Шукайте тренди в природі і не женіться за масовістю

Експерти з Британії розповіли про те, що відбувається зі світом моди. Фото: instagram.com/vogue_ukraine

У Києві відбулося важливий захід в світі моди – перша конференція Fashion and Business, яку організував і провів провідний журнал у світі моди Vogue Ukraine.

Розповісти про тренди, про те, як зробити бренд впізнаваним, підвищити продажі і як створити успішну команду в fashion-індустрії запросили експертів з Великобританії.

Реклама

Сайт Сегодня.ua зібрав ТОП кращих тез від іменитих спікерів.

Фото: instagram.com/tonyglenville

Реклама

Тоні Гленвілл – консультант і креативний директор London College of Fashion, University of the Arts London, fashion-редактор журналу Luxure:

1. Тренд в fashion в якомусь сенсі пішов – зжив себе. При цьому є вічні тренди, які навколо нас – зелений (трава), синій (вода), все, що натуральне і потрапляє під категорію еко.

2. Похід по магазинах і покупки для будинку стають стилем життя.

Реклама

3. Одяг не потрібно нав'язувати покупцям, його необхідно пропонувати, а клієнта залучати до процесу покупки.

4. Бренди, такі як Zara, Topshop, дають миттєвий тренд. Зараз фраза "бути в моді" зжила себе, тому що клієнти хочуть чогось особливого, а не такого як у всіх.

Фото: instagram.com/tonyglenville

Алекс Макінтош – керівний директор бренду чоловічого одягу Christopher Raeburn, був керівником багатьох нових fashion-марок:

1. Клієнт – це партнер, а не споживач.

2. Колаборації – хороший спосіб потрапити на ринок і заявити про себе. Це може бути співпраця з діджеями, акторами і між самими дизайнерами.

3. Коли створюєте бренд, потрібно мати ідею і відстоювати її.

4. Вкладення – необхідно вкладати в навчання персоналу – це ваше обличчя.

5. Фішка – бренду необхідно обзавестися своєю фішкою, історією і розповідати її клієнтам. Наприклад, це може бути ярлик на одязі, де ви зможете розповісти свою історію.

6. Творчий процес йде завжди швидше, ніж продажі.

Фото: instagram.com/vogue_ukraine

Клер Баклі – креативний консультант, керівник курсу Fashion Styling and Production в London College of Fashion. Як позаштатний стиліст працювала в сфері музики, кіно, моди і реклами.

1. Звертайте увагу на екологію і естетику бренду – зараз це важливий момент в світі моди.

2. Щоб візуалізувати свій бренд і піднести свій меседж, використовуйте фото і відео.

3. Між стилістом і дизайнером має бути довіра. Адже стиліст в якійсь мірі виступає консультантом, він подає матеріал клієнтам.

Фото: instagram.com/emilyhuggard

Емілі Хаггард – експерт зі стратегічного маркетингу та комунікацій в області моди. Викладач курсу Fashion Public Relations and Communication в London College of Fashion. Вона також розробляла бренд-стратегії, креативні і digital-кампанії в luxury-сегментах чоловічого одягу та аксесуарів.

1. Щоб добре продавати свій бренд, він повинен мати історію, яку і будуть купувати ваші клієнти. А підтримувати її допоможе візуальний контент в соцмережах і піар-матеріалах.

2. Частіше говоріть про своє натхнення, коренях і унікальною середовищі, яка сформувала саме вас як дизайнера.

3. Використовуйте соцмережі наповну – зараз це дуже важливий пласт комунікації з клієнтами і просування бренду.

4. Мабуть, найефективнішим способом спілкування з клієнтами наявними і майбутніми для модних брендів сьогодні є Instagram. Але не варто забувати також про різноманітні інтернет-додатки і платформи на зразок Snapchat або Buzzfeed.

5. Будьте там, де знаходиться ваш покупець і у вас все вийде.