Популярність планшетів пішла на спад

6 серпня 2014, 04:12
Люди стали частіше купувати ноутбуки і ПК

У світі стали купувати менше планшетів. Фото: corpomir.ru

Продажі персональних комп'ютерів по всьому світу збільшилися в другому кварталі 2014 на 14%, однак позитивний ефект, який чинили на рівень реалізації планшети, поступово знижується. Про це повідомила дослідницька компанія Canalys.

Перше місце на світовому ринку як і раніше залишається за Apple з часткою 14%, хоча збільшення продажів комп'ютерів Mac на 10% не дозволило компанії компенсувати зниження продажів планшетів iPad, в результаті чого загальні обсяги реалізації впали на 5%.

Реклама

Для Lenovo другий квартал 2014 пройшов успішно, кількість продажів у порівнянні з минулим роком збільшилася майже на 20%, завдяки чому частка компанії на ринку досягла 14%. Замикають четвірку лідерів HP і Dell, обсяги реалізації яких зросли на 11% і 14% відповідно.

Світові продажі планшетів у другому кварталі знизилися приблизно на 5% – до 48,4 млн пристроїв. Apple поставила близько 13,3 млн. планшетів iPad, – це мінімальні квартальні показники з початку 2012 року. Samsung за другий квартал 2014 продала близько 8,9 млн. планшетів, також демонструючи зниження продажів у порівнянні з попереднім кварталом.

На частку цих компаній припадає 46% світового ринку планшетів.

Реклама

Продажі планшетів в Азії (включаючи Китай) знизилися на 8% порівняно з першим кварталом 2014 року. У Європі, на Близькому Сході і в Африці показники впали на 11% порівняно з минулим роком.

Основною причиною скорочення обсягів продажів планшетів аналітики називають уповільнення інновацій. "Користувачі не купують нові пристрої, оскільки вони за технічними характеристиками мало чим відрізняються від тих, які у них є зараз", – зазначив старший аналітик Canalys Тім Куллінг.

Ринок ноутбуків у другому кварталі 2014 зафіксував підйом, вперше з третього кварталу 2013 обігнавши по продажах ринок планшетів. Поставки в Північній Америці і Європі збільшилися на 13% і 8% відповідно в порівнянні з рівнем 2013 завдяки відмінним показниками в Західній Європі і США. Зростання продажів на розвинених ринках пояснюється аналітиками поліпшенням економічних умов і переходом компаній з комп'ютерів з ОС Windows XP на пристрої з більш сучасним програмним забезпеченням. Серед студентів і споживачів стають все популярнішими ноутбуки Chromebooks, особливо на території США.