Поки сам себе не похвалиш: сім причин вважати себе хорошим співробітником

30 жовтня 2018, 12:39
Люди, які усвідомлюють свій внесок і не бояться ділитися думками з колегами, заслуговують на повагу

Цінуйте себе і свою роботу. Фото: pixabay

Погода сонна, роботи багато, а ти не в гуморі і робити нічого не хочеться. А робота на місці не стоїть, і ніхто її крім вас не зробить. Тому важливо зібрати всю волю в кулак і почати працювати, ви ж розумієте, що ви – хороший співробітник і цінний кадр у компанії.

Work.ua вирішив підняти вам настрій і розповісти про ваші сильні сторони:

Реклама

Ви ділитеся ідеями

Хороший співробітник – активний співробітник. Якщо ви фонтаніруєте вдалими пропозиціями, знаєте, як поліпшити процеси, і ділитеся знанням з іншими, пропонуєте по-справжньому якісні зміни, значить, ви – цінний працівник. Люди, які усвідомлюють свій внесок і не бояться ділитися думками з колегами, заслуговують на повагу.

Це зовсім не означає, що потрібно бігти до керівництва з будь-чим, що вам спало на думку. Але якщо прийшло щось вартісне, не скупіться, поділіться ідеями з іншими, а краще – напросіться їх ще й реалізувати. Отримайте плюсик в карму, а може, і в зарплату!

Реклама

Ви не ховаєтеся за спини інших

Якщо ви завжди берете на себе відповідальність за власні дії, чи то помилки, провали чи, навпаки, успіх. Якщо ви не шукаєте винних, а шукаєте шляхи рішень. Якщо ви чесні з собою і з оточуючими, ласкаво просимо в Лігу хороших співробітників!

Ви вмієте слухати

Реклама

Це чудова якість для будь-якого співробітника. Слухати і чути. Завжди приємно усвідомлювати, що співробітник не просто просиджує мітинги і планерки, а реально залучений. Якщо ви прислухаєтеся до критики, берете до уваги побажання і поради, акцентуєте увагу на співрозмовникові, а не на собі, з вами точно приємно працювати!

Ви надихаєте

Якщо ви помічаєте, що за вами тягнуться колеги, значить, ви на правильному шляху. Якщо до вас звертаються за порадами, ставлять вас у приклад, просять про допомогу і взагалі кожен щоразу заходить перекинутися з вами кількома словами, швидше за все, це ознака того, що з вами приємно працювати. Або просто у вас тепло і безпечно. Так чи інакше, це сигнал до того, що в колективі ви на своєму місці.

Вам посміхаються

Посмішка може розповісти про те, що людина відчуває по відношенню до вас, краще будь-яких слів. Можна зобразити радість, можна зобразити невдоволення. Але зобразити щиру посмішку – нереально. Якщо при вигляді вас люди посміхаються, все ок. Ви в компанії однодумців і друзів.

Ви поділяєте цінності компанії

Якщо у вашій компанії є цінності або місія, і ви повністю їх поділяєте, значить, ви підходите компанії по духу. А якщо так, то у вас немає шансів бути поганим співробітником.

Вам не потрібно нагадувати двічі

Якщо вам доручили завдання, ви виконаєте його точно в терміни. До вас не доведеться приходити з нагадуваннями, писати листи, телефонувати і уточнювати, що й до чого.

Тим часом вчені провели незвичайне дослідження і з'ясували, що алкоголь допомагає пам'ятати тільки хороше. Експеримент проводили на плодових мушках.