Поштовик Gmail змінює правила: вміст листів скануватимуть

21 квітня 2014, 03:50
Програма-робот буде автоматично сканувати вміст вхідних і вихідних листів

Фото: Google

Нові умови обслуговування для поштовика Gmail ввели 15 квітня. Відтепер ваші листи будуть сканувати, щоб підібрати рекламу саме для вас, пише techno.bigmir.net.

Оновлені умови обслуговування включають в себе новий параграф, де йдеться, що Google сканує листи, але також пояснюється, як саме вона це робить. В умовах говориться, що програма-робот автоматично сканує вміст листа, яка отримує або відправляє користувач.

Реклама

"Наші автоматизовані системи аналізують ваш контент (включаючи листи) для надання вам персонально підібраних продуктових функцій, таких як результати пошуку, цільова реклама, захист від спаму і виявлення шкідливих програм ... Аналіз відбувається в той момент, коли контент передається, виходить і потім зберігається", – йдеться в Terms of Service.

За словами прес-служби Google, зміни були спрямовані на те, щоб зробити політику компанії більш зрозумілою. "Сьогоднішні пояснення дають користувачам більшу ясність, вони засновані на раніше отриманих проханнях", – зазначили в Google.

Нагадаємо, що раніше Google потрапила під вогонь критики через те, що в безкоштовній версії пошти Gmail компанія почала показувати таргетовану рекламу. Тоді відразу ж виникло запитання: що є джерелом реклами? Відповідь: текст листів користувачів. Тоді ж виникло наступне питання: на яких правах Google читає чуже листування? У Google заявили, що вони не читають чужих листів, а таргетована реклама сканує тексти листів за тим же принципом, що і системи антивіруса і антиспаму.