По стопах Спілберга і "Гри престолів": Світлана Лобода зняла кліп в культовій пустелі Андалусії

9 листопада 2016, 11:00
Пейзажі встигли послужити локацією для зйомок понад 400 голлівудських вестернів

<p>Кадр з відео</p>

Реклама

Світлана Лобода і Нателла Крапівіна зважилася на чергову творчу авантюру, відправившись в жарку Андалусію на зйомки кліпу "Твои глаза". Відео стало 12-ою режисерською роботою продюсера артистки.

Кліп про подвійність натури з людським тілом і душею, що рветься в космос, знятий на стику жанрів сучасного кінематографа. В його основу лягли сни, побачені режисером напередодні зйомок. Спочатку Нателла Крапівіна розробила більше 10 сюжетних ліній, але відмовившись від розкадровки, прямо на майданчику змінила сценарій, дозволивши головним героям самостійно створити історію своїх персонажів.

За традицією в кліпі Світлани глядач побачить пристрасть, інтригу, непередбачуваний розвиток сюжету і став візитною карткою артистки унікальний мускул-кар. Як тільки Лобода зі своєю командою приступила до роботи "на натурі", без видимих причин зупинилися вітрогенератори. Як пізніше зазначила артистка, з цього і почалися її іспанські пригоди.

Реклама

Раніше місцеві пейзажі встигли послужити локацією для зйомок понад 400 голлівудських вестернів, а також "Гри престолів" і знаменитої "Клеопатри" з Елізабет Тейлор. У культовій пустелі, в тому числі працював і Спілберг.

Така популярність локації серед відомих режисерів, виявилося, має і зворотну сторону. Компанії, які розділили між собою територію знаменитої пустелі, виставляють рахунок навіть за право зняти кущ або балку, що стирчить з піску. Попередньо оформивши всі необхідні документи, знімальна група на майданчику виявилася втягнута в конфлікт з бізнес-ділками. Останні вимагали тільки за сцену на дикому пляжі заплатити більше 20 тисяч євро.

Реклама

"Нам заблокували всі можливості там знімати. На майданчику ледь не виникла бійка, в цей момент я зрозуміла: ми адже перебуваємо в пустелі, в разі чого нас впізнають по зубах, – згадує Нателла Крапівіна. – Знімальний процес виявився справжньою пригодою. Наприклад, на пляж нам довелося пробиратися вночі. Ми йшли через гори, куди можуть піднятися навіть не всі авто, а сам берег був обгороджений парканами з колючим дротом. Нелюдськими зусиллями мені в підсумку вдалося здійснити цю зйомку і відобразити все, що ми хотіли".