Пілот випадково натиснув не ту кнопку і змусив пасажирів попрощатися з життям

9 квітня 2019, 12:07
Співробітники авіакомпанії пообіцяли розібратися в інциденті

На борту літака Сінгапур – Лондон, який належить авіакомпанії British Airways, почалася паніка після того, як пілот переплутав кнопки в своїй кабіні.

"Спочатку відключилися інформаційні табло і світло, потім випали кисневі маски і прозвучало оголошення з проханням їх надіти", – поділився спогадами з журналістами The Sun один з пасажирів, 24-річний Мітчелл Уебб.

Реклама

Читайте також:

Через кілька хвилин екіпаж закликав пасажирів проігнорувати оголошення, оскільки воно включилося через технічну помилку, і один з бортпровідників пообіцяв усунути неполадки в системі.

"І навіть після всієї цієї паніки ми не отримали від пілота ні вибачень, ні пояснень", – поскаржився Уебб.

Реклама

Однак пізніше авіакомпанія вибачилась перед пасажирами в електронних повідомленнях і пообіцяла розібратися в інциденті.

Нагадаємо, в британському аеропорту Хітроу в Лондоні  пілот British Airways заліз у кабіну через вікно. Ролик з інцидентом з'явився на сторінці одного з працівників авіакомпанії, але був вилучений. Крім цього, ми писали, що пілот з Австралії випадково зобразив в небі вульгарне послання.

Дивіться відео: в найбільшому аеропорту Нідерландів зіткнулися два авіалайнери

Реклама