Фото: instagram.com/ladygaga
Британські вчені з Даремського університету у Великобританії провели перше повномасштабне дослідження, намагаючись з'ясувати, які пісні і чому стають нав'язливими.
Результати дослідження були опубліковані в журналі Psychology of Aesthetics, Creativity and the Arts.
За даними вчених, 90% людей регулярно стикаються з нав'язливими мелодіями, які ніяк не хочуть виходити з голови.
В результаті дослідження, в трійку лідерів самих нав'язливих пісень увійшли "Bad Romance" Леді Гаги, "Can not Get You Out Of My Head" Кайлі Міноуг і "Do not Stop Believing" групи Journey.
При цьому композиції Леді Гаги "Alejandro" і "Poker Face" посіли восьме і дев'яте місця відповідно.
Вчені вважають, що те, як наш мозок засвоює нав'язливі пісні, допоможе розібратися, чому ми витрачаємо 40% часу на обдумування того, що не відноситься до справи, яку ми в даний момент виконуємо.