Насамперед літаки: у чому складність професії авіатехнік

6 вересня 2016, 14:47
За кожну виконану роботу авіатехнік несе юридичну та матеріальну відповідальність

<p>Авіатехнік повинен підтримувати високий рівень знань і постійно розвиватися</p>

Реклама

З далекої давнини до наших днів легенди і розповіді свідчать про мрії людини піднятися в небо і вільно літати там як птах. В результаті копіткої праці і винаходів, мрія людства здійснилася і навіть стала на потік: нині авіаційна галузь розвивається дуже швидкими темпами.

Досить швидко літак з "незграбного", найпростішого по конструкції літального апарату, перетворився в технічно складну реактивну машину, здатну робити різні трюки в повітрі з надзвуковою швидкістю і на великих висотах. Природно, для забезпечення і надійності таких польотів потрібна грамотна експлуатація і обслуговування техніки.

Ведучі шоу "чистоплюєм" на телеканалі НЛО TV Серж Куніцин і Міла Москаленко вирушили в селище міського типу Бородянку, Київської області, щоб відчути на собі всі принади роботи авіатехніка.

Реклама

Хто такий авіатехнік? З чим йому доводиться стикатися щодня? І що найскладніше в роботі авіатехніка? Авіатехнік – людина, що відповідає як за технічну справність, так і за зовнішній вигляд ввіреного йому літака. Перше, що потрібно зробити авіатехніку – витягнути літак з ангара на майданчик, щоб привести його стан в належний вигляд, тобто, помити летальний апарат. А це справа не з легких, адже вага літака, в середньому, більше двох тон.

Перед тим як помити літак, потрібно його змочити водою, щоб весь бруд, послід птахів і болото відмокло, і лише потім можна приступати до миття. Якщо порівнювати цей процес з мийкою машини, то нічого не вийде: важче, довше, нудніше.

Після тривалої мийки, літак відправляється в ангар, що зовсім не означає кінець роботи. Боротьба за чистоту триває. Потрібно прибрати в самому літаку, а також в приміщенні. Не кажучи вже про технічну частину.

Реклама

Перед кожним польотом авіатехнік повинен ретельно перевірити справність всіх деталей, протестувати рух літака, лопатей, адже від цього залежить життя всього екіпажу і пасажирів. На це йде кілька годин, а іноді, і кілька днів.

Авіатехнік повинен підтримувати високий рівень знань і постійно розвиватися. Він зобов'язаний кожні три роки проходити курси підвищення кваліфікації в НТЦ (навчально-тренувальний центр). За кожну виконану роботу авіатехнік несе юридичну і матеріальну відповідальність, підкріплюючи її своїм підписом.

Загалом, робота авіатехніка – це велика відповідальність, високий рівень знань, фізична сила, працьовитість і терпіння. Авіатехніками не мріють стати в дитинстві, але саме в цій професії дуже багато українців реалізовуються, показуючи гідний результат. І отримують порівняно непогану зарплату, хоча і "першим ділом літаки".

Про самих незвичайних професій України дізнавайтеся з нових випусків шоу "чистоплюєм" на телеканалі НЛО TV по вихідним о 09:00.