Перші рослинні українські напої "Ідеаль Немолоко" вже у продажу

21 листопада 2018, 15:20
На вітчизняному ринку з’явилися повністю натуральні напої, створені за власною, українською, унікальною технологією

Продаж нового продукту від української компанії "Люстдорф" – рослинної альтернативи молоку "Ідеаль Немолоко" – стартував в Україні в листопаді. На вітчизняному ринку з’явилися повністю натуральні напої, створені за власною українською, унікальною технологією. Перші покупці вже мали змогу переконатися, що напої "Ідеаль Немолоко" не тільки корисні, а й дуже смачні.

Наразі у продажу доступні два напої – вівсяний і гречаний, які не мають у своєму складі інгредієнтів тваринного походження. До складу напоїв входять лише натуральні компоненти – вони не містять ГМО, холестерину, лактози та доданого цукру.

Реклама

"Ідеаль Немолоко", безумовно, до смаку вегетаріанцям, православним віруючим під час посту, всім, хто сповідує здоровий спосіб життя, не переносить лактози, а також новаторам – тим, хто любить експериментувати та урізноманітнювати свій раціон. Напої можна пити в чистому вигляді або ж додавати до чаю і кави. Вони підходять для приготування каш, сухих сніданків, млинців, соусів та інших страв.

Технологія виробництва "Ідеаль Немолоко" – це виключно власна розробка української компанії, якою в "Люстдорф" дуже пишаються:
"Ідея виникла ще два роки тому, але чекала свого часу для втілення. Великим поштовхом для її реалізації стала тенденція динамічного зростання категорії рослинних напоїв у світі, збільшення кількості прибічників здорового способу життя та наше бажання постійно бути першими, знаходити та займати нові ніші галузевого ринку. Обсяг інвестицій у створення цих інноваційних продуктів становив 3 млн доларів США", – розповідає Наталія Веремчук, директор із маркетингу "Люстдорф".

Реклама

Що стосується переваг, то напої "Ідеаль Немолоко" значно дешевші за іноземне рослинне молоко, присутнє на вітчизняному ринку. Вони сертифіковані знаком V-Label від європейської спілки вегетаріанців. Завдяки йому споживачі-вегетаріанці можуть бути впевнені – продукт є рослинним на 100%. "Ідеаль Немолоко" має довгий термін зберігання завдяки методу виготовлення – ультрапастеризації, а також 6-шаровій упаковці Tetra Pak, яка захищає від впливу зовнішніх факторів. Напої не містять харчових добавок та багаті на корисну клітковину, вони легко засвоюються організмом і мають високу поживну цінність, а отже повністю відповідають категорії "правильне харчування".

Наталія Веремчук, директор із маркетингу "Люстдорф":
"Вітчизняний ринок Dairy Alternatives сьогодні перебуває на початковому етапі розвитку. Але він набирає обертів, показуючи постійний приріст. Як новатор і першопрохідник у цьому кластері галузі, українська компанія "Люстдорф" має всі перспективи для нарощування потужностей виробництва та реалізації своєї унікальної продукції. Смаки наших напоїв – гречка і овес – давно полюбилися українцям, тому сприймаються позитивно. Маємо амбітні плани зробити цю категорію не нішевою, а масовою та розширити її асортимент".

Прогнози на майбутнє щодо лінійки продуктів "Ідеаль Немолоко" більш ніж оптимістичні, адже вегетаріанство і здорове харчування стають все більш популярними. Уже сьогодні напої можна придбати в усіх великих містах і обласних центрах України, а завдяки ефективній дистрибуції вони невдовзі з’являться й у решті населених пунктів нашої країни.

Реклама

В Інтернет напої вже можна замовити на сайті "Rozetka", а дізнатися більше про українську новинку – на її сторінках у соціальних мережах Facebook та Instagram.

Довідка
Компанія "Люстдорф" понад 20 років займається виробництвом високоякісних молочних продуктів. На сьогодні її асортимент складається з більш ніж 100 найменувань продукції, яка випускаються під відомими торговельними марками "На здоров’я", "Селянське", "Бурьонка", "Весела Бурьонка", "Смачно шеф", "Мяу Мілк".
Якість продуктів "Люстдорф" підтверджено сертифікатами ІSO, НАССР. У січні 2016 року компанія однією з перших отримала дозвіл на експорт молочної продукції до країн ЄС.