Огляд чотирьох нових додатків для смартфона: страховка "одним пальцем" і захист від перегріву на сонці

27 травня 2017, 13:00
Сервіси для гаджетів допоможуть в роботі, на відпочинку і в подорожі

Смартфони стають справжніми персональними помічниками.

Приложения для мобильных устройств шаг за шагом завоевывают все новые области человеческой деятельности. Разнообразные сервисы, рассчитанные на использование в смартфонах и планшетах, существенно облегчают нашу жизнь и предоставляют уникальные, недоступные прежде возможности и перспективы. Редакция "Сегодня" предлагает читателям несколько примеров подобных мобильных сервисов.

ОХОРОНА ПРАВОПОРЯДКУ

Реклама

Всупереч нашим бажанням, всі ми можемо стати жертвами злочинців. Для кожного потерпілого його біда – найголовніша. І якій-небудь гламурній панночці обов'язково потрібно бути в курсі того, як просуваються пошуки витягнутого з її сумочки айфона – точно так само, як роботязі, у якого злодії винесли з квартири все, нажите наполегливою працею. Дослідження аналітичного центру IPPR (Великобританія) свідчать: перебування в невіданні про хід розслідування є найважливішою причиною розчарування для жертв злочинів і підриває їхню довіру до правоохоронної системи.

Сервіс TrackMyCrime, запропонований компанією Microsoft, якраз дозволив позбавити взаємини громадян і правоохоронців від подібних витрат. Розробка успішно використовується в декількох країнах. Так, її застосовує поліція кількох регіонів Канади та Австралії. Сервіс дозволяє кожному, з ким сталася надзвичайна подія, про що складено відповідний протокол, отримувати інформацію про хід розслідування в режимі реального часу. Повідомлення приходять на скриньку електронної пошти або за допомогою смс. Крім того, потерпілий може оперативно зв'язатися з офіцерами, які ведуть розслідування, щоб уточнити якісь деталі або повідомити нові.

Реклама

TrackMyCrime. Полегшує спілкування громадян і поліції

СТРАХУВАННЯ: ОДНИМП@ЛЬЦЕМ

Така велика сфера діяльності , як страхова справа , теж не може обійтися без діджитал- змін . Нещодавно страхова група АСКА дала старт інноваційного проекту ОДНИМП @ ЛЬЦЕМ . Одна зі складових проекту – мобільний додаток " Портфель " . Він принципово полегшує оформлення продажу страхових продуктів і сприяє популяризації страхування – за рахунок залучення людей , які раніше не працювали в якості страхових агентів .

Реклама

Сервіс " Портфель " дозволяє за допомогою смартфона , планшета або комп'ютера продавати страховки і отримувати при цьому додатковий заробіток , паралельно з основною професійною діяльністю тобто м ожна легко поєднувати своє основне місце роботи з продажем страховок , використовуючи тільки свій гаджет . Директор по альтернативних каналах продажів АСКА Костянтин Джерих зазначає , що новий мобільний додаток також відповідає тенденції тотального переходу на електронні документи та зникнення звичних всім паперових полісів .

" Розробляючи " Портфель " , ми враховували , що молоде покоління вважає за краще мати справу з цифровими документами в ящику електронної пошти , в хмарі тощо . " , – пояснює пан Джерих .

Щоб приєднатися до проекту ОДНИМП@ЛЬЦЕМ і почати продавати страховки через додаток, потрібно подати заявку на сайті (rabota.aska.ua). Після консультації з менеджером претендент отримає на свій e-mail посилання на сторінку сервісу, логін і пароль для входу. Потім буде коротке онлайн-навчання: відеоуроки з наочною інфографікою, невеликі інформаційні матеріали про страхові продукти компанії. Далі – черга тестування. На перевірку знань йде 10 хвилин. Причому один загальний тест обов'язковий, а інші (про страхові продукти) претендент може здавати вибірково, залежно від того, з якими видами страхування він збирається працювати в майбутньому.

ОДНИМП@ЛЬЦЕМ. Сервіс спрощує процес продажу страховки

НА ВАРТІ ЗДОРОВ'Я

Надмірне перебування на сонці не вітається медиками , оскільки може загрожувати великими неприємностями для здоров'я , та й просто безнадійно зіпсувати відпочинок : обгорить людина через недогляд в перші дні перебування на курорті – і потім просидить половину відпустки в номері !

Мобільний додаток Wolfram Sun Exposure якраз і створено для того , щоб уберегти користувача від таких неприємностей . Він допомагає визначити час, який людина може собі дозволити провести на відкритому сонці , в залежності від типу шкіри , часу доби , регіону світу і навіть показника захисту використовуваного нею крему для засмаги . А ще може розрахувати оптимальну тривалість перебування на пляжі для отримання ідеальної засмаги.

Wolfram Sun Exposure. Допоможе не обгоріти під час відпустки

ЦИВІЛЬНА АВІАЦІЯ І ТУРИЗМ

Авіаперельоти – одна з найбільш високотехнологічних сфер людської діяльності . Цілком природно , що вона стала благодатним грунтом для створення безлічі додатків , яких знадобляться пасажиру на всіх стадіях подорожі . Наприклад , Flightradar24 – публічний веб – сервіс , який представляє на географічній карті положення рухомих в даний момент літаків .

Flightradar24 цікавий скоріше не самому мандрівникові ( часто-густо рух лайнера за маршрутом показано на моніторах в салоні ) , а тим , хто з якихось причин хотів би відстежувати переміщення певного літака . Задавши номер рейсу , можна отримати наступні дані : тип літака і його фото , бортовий номер і належність до авіакомпанії , аеропорт відправлення / прибуття . І найкорисніше – побачити стан лайнера на карті .

Зовсім недавно Flightradar24 об'єднався ще з одним цікавим сервісом – FlightDiary . Цей " щоденник польотів " впорядковує інформацію про перельоти , видає наочну карту і цікаву статистику ( який час за рік користувач провів на борту літака , найбільш відвідуваний улюблений аеропорт тощо. ) . Під кінець року соцмережі вже кілька років рясніють картами , створеними під FlightDiary , на яких щасливчики гордо відзначають свої мандри по світу .

Flightradar24 розповість про кожен пасажирський рейс

БАНКІВСЬКА СПРАВА: КРЕДИТНА ІСТОРІЯ

Загальновідомо , що кредит – річ відповідальна , і без вагомих причин просити гроші у банку не варто . Проте часто-густо доводиться . Зараз перевірка кредитної історії потенційного позичальника стала обов'язковою процедурою в будь-якому банку . Нерідко при перевірці спливають якісь неприємні або несподівані для клієнта нюанси , наприклад прострочені платежі при погашенні розстрочки тощо . Тому тим , кому доводиться часто звертатися до фінансової допомоги банків , потрібно постійно відстежувати стан своєї кредитної історії .

Мобільний додаток " Кредитна історія " від " ПриватБанку " дозволяє тримати ситуацію під контролем за допомогою смартфона . Він забезпечує швидкий і зручний доступ до даних користувача , що містяться в базі Українського бюро кредитних історій ( УБКІ ) , контроль за змінами персональної інформації ( плюс можливість оскаржити їх ) і безпосередній контакт з представниками Бюро .

" Кредитна історія " – показовий , але не єдиний додаток , який " ПриватБанк " пропонує клієнтам . Нещодавно банк представив , наприклад , кілька сервісів , що дозволяють оплачувати комунальні платежі , парковку і рахунки в ресторані за допомогою смартфона і QR – коду .