Новий тренд: манікюр з логотипом

16 травня 2017, 05:12
Мода на лого знову на піку, і всі поспішають показати світу свої брендовані речі

<p><span>Брендовий</span><span>&nbsp;</span><span>манікюр</span><span>.</span><span>&nbsp;</span><span>Фото</span><span>:</span><span>&nbsp;</span><span>соцмережі</span></p>

Реклама

Нещодавно майстер Джин Сун Чой створила брендовий манікюр для показу Marc Jacobs.  Насправді нічого особливого вона не зробила: Просто покрила нігті темним лаком і на кожному пальці прописала букви з назви бренду, – пише peopletalk.


Ця ідея була популярна в 90-і, коли всі хворіли логоманією.  І, схоже, зараз мода на лого знову на піку, і всі поспішають показати світу свої брендовані речі.

Так що стара-нова ідея Джин стала дуже популярною серед Instagram-блогерів.  Дівчата почали робити брендовий манікюр.  Одні з допомогою тонкої кисті і лаків стали промальовувати логотипи, інші просто використовують наклейки.

Найкрасивішим манікюром було визнано покриття художниці Петри Коллінс, яка нафарбувала нігті ніжно-рожевим лаком і додала лого Gucci.  Здавалося б, вона нічого особливого й не зробила, а вийшло мило і красиво!