Нові "Ангели Чарлі" в рекламі Louis Vuitton. Фото: Louis Vuitton
Всесвітньо відомий бренд Louis Vuitton, футуристичний показ якого ефектно закрив Тиждень моди в Парижі, представив свою нову рекламну кампанію, участь у якій взяли три зірки.
Йдеться про Софі Тернер, Хлою Грейс Морец і Лорі Харрієр, які незабаром стануть новими Ангелами Чарлі в однойменній стрічці. Крім того, дівчата є подругами і в реальному житті, тому фотосесія вийшла досить щирою.
"Між ангелами Чарлі був справжній дух сестринства. Однак вони постійно залишають всіх в дупі", – прокоментувала Лора Харрієр свою участь у проекті.
У свою чергу креативний директор будинку Louis Vuitton Ніколя Жескьєр зазначив, що йому подобається, як ці молоді жінки не бояться перетинати межі і виражати себе.
"Мені пощастило побачити дві їх сторони – романтичних персонажів, які перетворюються на жорстоких вбивць, і справжніх, з якими я знайомий в реальному житті", – прокоментував він.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, яке взуття носили модниці на вулицях Парижа під час Тижня моди, який нещодавно відбувся.
А також показували найнеймовірніші образи , в яких парижанки і гості французької столиці поспішали на модні покази.