Кейт Мосс. Фото: AFP
Американський бренд Calvin Klein використав невідомі раніше кадри з молодою супермоделлю Кейт Мосс у своїй новій кампанії парфумів, повідомляє Fashionista.
За даними видання, 1993 року британка стала обличчям реклами аромату Obsession від Calvin Klein. Тоді кампанію знімав фотограф Маріо Сорренто, з яким у Мосс був роман. Парочку відправили удвох на Віргінські острови, без супроводу, де і були відображені кадри для реклами.
Тепер частина знятих матеріалів використовується в рекламі аромату Obsessed.
"Мені було 20, їй було 18. Нічого не було, знаєте, ніяких хвилювань. У нас не було нічого, нам не було чого втрачати, розумієте, що я маю на увазі? Були хороші часи", – говорить Сорренто за кадром.
За словами Сорренто, Мосс чарівна, і в той час вона про це не підозрювала.
Зі свого боку, креативний директор Calvin Klein Раф Сімонс сказав, що це була не тільки глибоко особиста історія кохання, але і культовий момент в історії модної фотографії.
Зазначається, що нового коментаря з боку Мосс поки що немає, то 2015 року вона неоднозначно оцінила ту роботу.