Не пішло: гучний проект від Facebook провалився

4 березня 2018, 16:59
Люди категорично не захотіли ділити соцмережу на особистий і суспільний простір

Його користувачі не клюнули на нововведення. Фото

Експеримент Facebook по формуванню двох новинних стрічок для одного аккаунта визнаний невдалим. Люди не захотіли ділити соцмережу на особистий і суспільний простір.

У минулому році компанія Facebook почала розділяти стрічку новин на дві частини, виділивши в окремий блок Explore пости на публічних сторінках і інший контент, який був би цікавий людині.

Менеджмент вирішив, що пересічному користувачеві не завадить розширити кругозір за рахунок перегляду нового відеоконтенту, статей, фото або публічних сторінок, на які він ще не підписаний. В основній стрічці залишили пости друзів і рекламу.

Навесні нововведення з'явилися в мобільному додатку Facebook. Користувачі смартфонів помітили нову іконку у вигляді ракети і стали активно з'ясовувати, за яким принципом наповнюється цей розділ. Восени аналогічна функція з'явилася в десктопній версії.

У Facebook стверджують, що додаткова стрічка організована на прохання користувачів, яким не вистачало інформації поза свого кола спілкування. Тому розробники вирішили таку інформацію формувати відповідно до інтересів конкретної людини.

Проект тестували жителі шести різних країн по всьому світу, які, проте ж, не проявили інтересу до нової можливості. Тому в Facebook відмовилися від подальшого формування другої стрічки.

Глава новинного напрямку компанії Адам Моссері повідомив, що рішення було прийнято на підставі опитувань, які показали, що користувачі з єдиною новинною стрічкою більш задоволені соцмережею, ніж люди, у яких було два соціальних простори.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що
Facebook почав автоматично розпізнавати обличчя.

Також повідомлялося, що українці отримали можливість розлучатися через Facebook

Реклама

О том, что на самом деле стоит за фотографиями в социальных сетях, смотрите на видео ниже: