Не для розваг: що HR шукають у ваших соцмережах

31 липня 2018, 10:37
Третина рекрутерів готові відмовити претендентові, якщо на його сторінці присутні екстремістські публікації

Будьте обережні з соцмережами. Фото: pixabay

Соціальні мережі - не тільки для розваги. Тепер це ще і звичний інструмент для роботодавців. Тому, публікуючи черговий знімок з моря або божевільної вечірки, не забувайте про те, що їх побачать не тільки друзі.

На що роботодавці звертають увагу при перегляді соцмереж, з'ясовував Work.ua.

Реклама

Не встиг вщухнути скандал зі звільненням української виховательки за фото в соцмережах, як кінокомпанія Walt Disney Studios вирішила розірвати контракт з режисером Джеймсом Ганном, який зняв фільм "Вартові Галактики". Все через його образливі пости в Twitter, які він писав ще в 2008-2011 роках, ще до підписання контракту зі студією.

І це лише два гучних приклади, коли соцмережі втрутилися в кар'єру людей. Work.ua вирішив запитати у своїх користувачів, яку роль відіграє сторінка здобувача в прийомі на роботу.

66% опитаних роботодавців зізналися, що переглядають акаунти здобувача в соцмережах, тому що така сторінка може багато розповісти про кандидата. І лише третина рекрутерів не заглядають в соцмережі, а задовольняються одним резюме.

Що ж шукають HR шукають в соцмережах здобувачів

Так, у них вже є резюме – ваш професійний портрет, але ж колектив складається з людей, а їм потрібно вміти уживатися разом. Більшість роботодавців – 45% – хочуть знати, що ви є як особистість і чим цікавитеся крім роботи. 26% рекрутерів, які заглядають в соцмережі, звертають увагу на фотографії здобувачів. Третина заходять на ваші сторінки, щоб підтвердити інформацію з резюме, а 4% – дивляться з ким ви спілкуєтеся.

Реклама

В цьому випадку цікаві захоплення, почуття гумору і фотогенічність будуть вам на руку. Але соціальний профіль може як послужити хорошу службу, так і залишити вас з носом, тобто без роботи.

Третина рекрутерів готові відмовити претендентові, якщо на його сторінці присутні екстремістські публікації. 23% – відмовлять, якщо їм здасться, що людина не поділяє цінностей компанії, а для 14% – приводом для відмови можуть стати занадто відверті фотографії кандидата на вакансію. Втім, 30% опитаних роботодавців сказали, що не відмовлять кандидату через записи на його особистій сторінці.

Про те, що більшість роботодавців переглядають акаунти кандидатів в соціальних мережах, знають 51% претендентів, а ось для інших 49% – це несподіванка. При цьому 13% кандидатів під час пошуку роботи перестраховуються і редагують свої сторінки в соцмережах, а ось 87% впевнені, що приватне має залишатися особистим.

Безсумнівно, ваша сторінка в соціальних мережах – тільки ваша. Але невідомо, на якого роботодавця ви потрапите. Щоб перестрахуватися і створити у рекрутера гарне враження, погляньте на свою сторінку його очима.

  • Подивіться чи немає розбіжностей з вашим резюме? Нестиковки можуть насторожити рекрутера, що вам абсолютно не потрібно.
  • Розберіться в налаштуваннях видимості: всі відверто особисті фотографії і записи краще приховати від широкої аудиторії.
  • Перевірте, хто з ваших друзів зазначив вас на фотографіях і публікаціях. Якщо якісь мітки вас бентежать, приберіть.

Можна піти ще далі

Вкажіть справжнє ім'я, заповніть розділи з роботою і освітою, вкажіть ваші особисті та професійні інтереси, поставте на профіль хорошу фотографію – спробуйте зробити ваш соціальний портрет докладнішим і зрозумілішим для тих, хто вас не знає.

Проаналізуйте свої публікації: наскільки вони відповідають іміджу, який ви хочете сформувати на роботі як професіонал. Якщо вони збігаються, і ви в гармонії зі своїм віртуальним "я", то це здорово. Якщо ні – подумайте над своєю активністю.

Чим більше у вас професійних контактів, тим вище ймовірність, що на вас вийде представник компанії-роботодавця і гідно оцінить ваш профіль. Людина, яка налагоджує публічні професійні контакти, завжди привертає більше уваги.

Регулярно пишіть що-небудь про свою роботу: людина, яка готова ділитися новинами про свою професію і приділяє цьому час викликає повагу і інтерес. А ось негативно відгукуватися про попередніх роботодавців не варто.

Тим часом психолог пояснив, чому шкідливо займатися весь час тільки чимось "корисним". За словами Михайла Лабковського, можна абсолютно спокійно змінювати рід діяльності кожні кілька років.