На обкладинку газети потрапила незвичайна оптична ілюзія: фото

13 травня 2020, 09:29
Популярне видання знайшло цікавий спосіб, як нагадати своїм читачам про необхідність дотримуватися дистанції

Найбільша газета Фінляндії Helsingin Sanomat випустила номер від 8 травня 2020 року з незвичайною оптичною ілюзією на обкладинці – напис Turvavälillä on yhä väliä ("Безпечна відстань все ще має значення") можна побачити тільки при дотриманні дистанції в 1,5-2 метри. Так популярне видання нагадало своїм читачам про необхідність дотримуватися дистанції через пандемію коронавірусу.

Автором рекламної обкладинки стало креативне агентство TBWA \ Helsinki спільно з ритейлером HOK-Elanto, якому належать найбільші торговельні мережі в країні.

Реклама

"Нам не хотілося робити традиційний принт, який би вказував людям, що слід робити. Замість цього ми хотіли запропонувати реальний досвід, можливість поекспериментувати з відстанню самостійно. Людям буде легше згадати про це правило під час наступного походу в продуктовий магазин", – розповів виданню Markkinointi & Mainonta директор з інновацій агентства TBWA \ Helsinki Юхана Хокканен.

Творці соціальної реклами визнають, що фіни зазвичай не потребують заохочення до дистанціювання. Жителі малонаселених північних регіонів країни славляться тим, що уникають зайвої комунікації зі сторонніми людьми і стоять на відстані близько шести футів один від одного, чекаючи автобуса на зупинках.


Дивіться відео: кумедна підбірка фокусників з різних куточків світу

Реклама

Читайте також:

Нагадаємо, раніше Моніка Шаффнер з Нової Зеландії, прогулюючись на пляжі поряд з горою Маунгану, випадково зняла на відео оптичну ілюзію – лайнер, який ніби завис над океаном.