На що дивитися у вакансії, щоб знайти роботу в хорошій компанії: п'ять порад

12 квітня 2018, 11:08
Звертайте увагу на опис компанії, який зазвичай розташовується або на початку, або в кінці вакансії

Уважно читайте всі пункти вакансії. Фото: pixabay

Знайти роботу в хорошій компанії, де комфортні умови праці, приємний колектив, відмінна зарплата і адекватний бос, хочуть всі. Але просто визначити по вакансії, яка це буде робота складно. Але можливо, стверджує Work.ua і розповідає, на що звертати увагу, якщо ви шукаєте роботу в сучасній компанії.

1. Опис компанії у вакансії

Реклама

Сучасний прогресивний бізнес, як правило, дорожить своєю репутацією. Тому в свою команду представники таких компаній намагаються набирати однодумців, готових розділити спільну місію.

Звертайте увагу на опис компанії, які зазвичай розташовується або на початку, або в кінці вакансії. Як правило, там є інформація про те, скільки років компанія на ринку, якими проектами займається, які цінності пропагує. Зверніть увагу, чи є посилання на сайт компанії, фотографії колективу.

2. Опис посади

Реклама

Тут має бути якомога більше пунктів і пояснень. Роботодавець, який зацікавлений в пошуку кращих кандидатів, прагне максимально конкретно описати, що належить робити працівнику. Він не приховає ніяких деталей і гранично ясно пояснить, що до чого.

3. Вимоги

Тут теж не буде ніяких абстракцій і загальних фраз. Принаймні, вони будуть не на першому місці. Грамотний роботодавець точно знає, який кандидат йому потрібен, тому намагається описати всі необхідні навички і знання в тексті вакансії. До речі, найчастіше в сучасних компаніях не особливо дивляться на вік і вже тим більше стать, набагато важливіше – що ви вмієте робити.

Реклама

4. Що пропонує компанія

У розділі про те, що компанія готова запропонувати своєму кандидатові, також буде чимало пунктів. Бонуси, навчання, корпоративні заходи, комфортний офіс, графік, рівень зарплати, розташування офісу. До речі, печеньки і кава з чаєм – це не просто банальність. Хоч і здається, що такі речі – звичайна практика, на ділі ця маленька деталь цілком показує відношення керівництва до співробітників.

Як і наявність бібліотеки, різних клубів за інтересами і так далі. Все це разом – не дрібниця, а сигнал до того, що в компанії цікавляться життям і професійним ростом співробітників.

5. Мова, якою написана вакансія

Мова оповідання теж може багато про що розповісти. Офіційний або неофіційний тон, сухий і стриманий або веселий і доброзичливий, звернення на "ви" або на "ти" – вибирайте по собі. Але майте на увазі: ті компанії, які шукають креативних та амбітних співробітників, швидше за все, самі такі, і стиль у них відповідний. В тому числі, стиль написання вакансії.

Раніше сайт "Сегодня" повідомляв, як правильно описати особисті якості в резюме. При розгляді резюме компанії зазвичай орієнтуються на профіль посади, який рекрутер або HR складають спільно з керівником.