Музей невдач: провальні проекти великих компаній зібрали під одним дахом

6 червня 2017, 11:53
Тут є перший кишеньковий портативний комп'ютер від Apple і навіть страви швидкого приготування від компаній, що спеціалізуються на засобах особистої гігієни

Найбільш провальні бізнес проекти великих компаній під одним дахом зібрав шведський колекціонер і відкрив музей невдач.

Серед експонатів продукти відомих компаній, які так і не змогли знайти свого покупця. Ідея автора виставки проста – показати світу, що експерименти допомагають досягати великих результатів.

Реклама

Тут і косметика, і високі технології. Ці ідеї повинні були стати революційними, а тепер прикрашають колекцію психолога-ентузіаста Семюеля Веста.

"Ми знаємо, що від 80 до 90 відсотків усіх інноваційних проектів провальні і ви про них ніколи не прочитаєте, не побачите, люди про них просто не говорять. Але в цих безуспішних проектах є чому повчитися", – розповідає автор виставки.

Під одним дахом 60 експонатів. Тут і перший кишеньковий портативний комп'ютер від Apple, і гіроскутери-сігвеї, які повинні замінити автомобілі. Є навіть страви швидкого приготування від компаній, що спеціалізуються на засобах особистої гігієни.