MONATIK спрацював на 100%: продюсер "Євробачення" про успіхи конкурсу в Києві

17 серпня 2017, 15:04
Зарубіжні медіа із захопленням обговорювали номер співака

MONATIK. Фото: Facebook

MONATIK зі своїм яскравим номером став справжньою фішкою відкриття "Євробачення-2017" Україні. Про це розповів виконавчий продюсер "Євробачення-2017" Павло Грицак в інтерв'ю сайту "Сегодня".

"З приводу виступу MONATIK. Творчий задум полягав в тому, щоб після відеоролика в традиційній українській стилістиці сталося щось дуже сучасне і несподіване на сцені. З точки зору шоу-продакшну, це правильне рішення. І воно спрацювало на сто відсотків – зарубіжні медіа з захопленням обговорювали цей номер і ідею шоу-продюсера", – розповів Грицак.

Реклама

За його словами, навколо номера ONUKA теж було багато шуму.

"У кількох країнах її виступ був під час офіційної рекламної паузи. Зате ONUKA в інтерв'ю з Анатолієм Анатолічем назвала це своєрідним бонусом. За її словами, у зв'язку з бурхливими дискусіями інтерес до її номеру виріс в рази, вона зазначила, що виступ подивилися онлайн мільйони людей, відео швидко поширили. Я дуже вдячний ONUKA за виступ", – резюмував продюсер.

Читайте інтерв'ю Павла Грицака сайту "Сегодня": Про головні скандали, нові правила і Джамалу: інтерв'ю з виконавчим продюсером "Євробачення" Павлом Грицаком.