Моделі з целюлітом і розтяжками знялися в рекламі купальників

9 липня 2017, 11:40
У новому кампейні купальників популярного інтернет-магазину Asos знялися моделі з видимими розтяжками і целюлітом на стегнах

<div id="gt-res-content">
<div id="gt-res-dir-ctr" class="trans-verified-button-small" dir="ltr"><span id="result_box" lang="uk"><span>Героїнями</span> <span>реклами</span> <span>Asos</span> <span>стали</span> <span>моделі</span> <span>з</span> <span>цел

Реклама

Все частіше героїнями рекламних кампаній стають моделі , максимально схожі на реальних людей з недосконалими тілами . Так , в новому кампейні купальників популярного інтернет – магазину Asos знялися моделі з видимими розтяжками і целюлітом на стегнах .

Цей вчинок привів користувачів соціальних мереж в повний захват : вони активно дякують авторам реклами за відмову від фотошопу і підтримку руху бодіпозитиву , який закликає приймати людське тіло таким , яке воно є , – передає buro247.ua.

" Asos , спасибі за те , що не прибрали її розтяжки . Вона виглядає приголомшливо . Це допоможе дівчатам прийняти свої недоліки . Мені так точно " , – прокоментувала користувачка твіттера на ім'я Naomi Sapphire один зі знімків кампейн у.

Серед інших брендів, які виступають за природність, можна відзначити американського ритейлера Target, котрий випустив в березні неотретушірованную рекламну кампанію купальників, молоду китайсько-британську марку MarieYat, кожен кампейн якої є одою бодіпозитиву, і бренд білизни Aerie, який відмовився від фотошопу з 2014 року. Нерідко звичайних жінок з різними фігурами для участі в зйомках запрошує марка Dove. Навіть Victoria's Secret, яких не раз звинувачували в надмірній ретуші, в листопаді минулого року опублікували знімки "ангела" Жасмін Тукс в бюстгальтері Fantasy Bra вартістю $ 3 млн з розтяжками на стегнах, зібравши позитивні відгуки серед шанувальників бренду.

Нагадаємо, моделі plus-size похвалилися целюлітом на зйомці для журналу.