Мода після карантину: як змінюються сучасні fashion-тренди

22 червня 2020, 16:46
Дизайнер Анастасія Іванова розповіла про головні тенденції та відповідальний гардероб

Мода після карантину 2020 / Фото: Getty Images

Пандемія вносить свої корективи в усі сфери нашого життя, і модна індустрія не виняток. На неї, своєю чергою, також впливають кризи, вона переживає складні часи і зміни. Український дизайнер Анастасія Іванова, засновниця бренду Nai Lu-na by Anastasiia Ivanova поділилася з Сьогодні.Lifestyle роздумами про те, що відбувається зі світом моди під час карантину і самоізоляції.

Нагадаємо, нещодавно ми публікували огляд модних сарафанів на літо: вінтаж, рюші та відкриті плечі.

Реклама

За 14 років роботи в fashion-сфері я стикалася з різними кризами, але нинішня об'єднала в собі і політичний, і соціальний, і економічний перелом в усьому світі водночас. Мода дуже чутливо реагує на те, що відбувається в соціумі. Як саме нинішня ситуація змінить світ fashion?

Дизайнерка Анастасія Іванова / Фото: прес-служба

Відповідальний гардероб

Реклама

Покупці почнуть замислюватися над своїми інвестиціями в одяг. До покупок вони будуть підходити ще відповідальніше, вектор з кількості нарядів зміститися на їх якість. Fast fashion буде потроху втрачати свої позиції.

Хоча перенасиченість конс'юмеризмом й настала ще до кризи, саме зараз ця тенденція перейде на якісніший рівень. Використання органічних тканин, відмова від хімічної обробки волокон або ж виробництво одягу з легко відновлюваних природних ресурсів – це все показники того, що акцент споживачів на екологічність виробу буде лише збільшуватися.

Лінійки домашнього одягу стануть ще популярнішими.

Домашній етикет

Реклама

Під час самоізоляції люди багато часу перебували вдома, тому для них стало важливішим те, як вони виглядають у побуті, а не у соціумі. Виходячи з цього, важливо пам'ятати про закони домашнього етикету: те, як ми виглядаємо під час сніданку, обіду, вечері перед своїми близькими свідчить про те, як шанобливо ми до них ставимося.

Особливо це важливо для жінок – їм дуже важливо зберігати естетичний вигляд за будь-яких обставинах. Оскільки після карантину тенденція до віддаленої роботи буде зберігатися, то лінійки домашнього одягу стануть ще популярнішими.

Читайте також:

Передбачаючи зростання попиту на домашній одяг, я випустила колекцію Nai Lu-na Home. Під терміном "домашній одяг" я маю на увазі зовсім не піжами, халати або спортивні костюми. Халат – це одяг, в якому ви виходите з ванної в гардеробну, піжама – одяг для сну, спортивні костюми – одяг для спорту. А ось домашні сукні – чудовий приклад того, як навіть вдома дівчина показує приклад жіночності для своєї сім'ї.

Домінуюча ідея колекції – зберегти витончений зовнішній вигляд жінки, зробити акцент на її красі не лише в соціумі, а й в побутових умовах. Так я створила зручні і лаконічні домашні сукні.

Якою буде мода після карантину

Інтерактивні fashion-шоу

Кількість показів після виходу із самоізоляції однозначно скоротиться, і на зміну прийдуть fashion-шоу в онлайн-режимі. Тиждень моди у Лондоні в середині червня, наприклад, відбудеться на онлайн-платформі з додаванням цифрових інновацій. Завдяки такого роду показам ми маємо дві значні переваги.

По-перше, вони будуть відкриті для всіх бажаючих, а не тільки для fashion-інсайдерів, як це було раніше, – це дозволить мати більше охоплення потенційних клієнтів. По-друге, миттєвий зворотний зв'язок стане домінуючим фактором щодо вподобань аудиторії.

Показ нашої літньої колекції-2020 припав на пік пандемії, тому я вирішила провести онлайн-презентацію нової лінійки. Успіх був не менший – замість звичних 300-400 гостей на наше шоу "прибуло" 10 тисяч.

За три місяці самоізоляції українці звикли купувати одяг онлайн.

Посилене заміщення офлайн-продажів онлайн-продажами

Протягом останніх років відсоток українців, які звикли купувати одяг онлайн, став значно збільшуватися. Карантин лише посилив цю звичку, адже за три місяці самоізоляції весь рітейл зійшов нанівець. З одного боку, споживачі виявили значні переваги таких придбань: економія часу, швидка і зручна купівля. З іншого ж боку, у заміщенні офлайну на онлайн є і свої недоліки: фото і відео товару повноцінно не передають його якість, відсутнє відчуття тактильності та емоції під час покупки. Ці пункти особливо важливі під час придбання одягу люкс-сегменту.

На початку поточної кризи ми запустили сервіс примірки суконь на дому з можливістю замовлення відразу 10 суконь. Ми розуміли, що під час самоізоляції у наших клієнток бажання змінити себе і порадувати ново сукнею не тільки залишиться, але й, можливо, посилиться. Ми надали жінці вибір з десятка нарядів і зберегли ту емоційну складову, яку вона отримує при виборі та купівлі сукні. Отже, ми стали ще ближчими до наших клієнток, адже "перемістилися" до них додому.

Психологія кольору

Модні тренди-2020

Якщо заглибиться в історію, то після революцій, переворотів, військових ситуацій та інших загострень, люди завжди намагалися внести яскраві фарби в своє життя за допомогою вибору привабливого одягу. За допомогою такого психологічного чинника вони намагалися компенсувати ті негативні емоції, які проявилися у них під час кризи. Переважно, люди вибирають "кричущі" відтінки для своїх образів, коли хочуть змістити акцент з негативу на позитив. Вибір пастельних тонів, навпаки, свідчать про спокій і поміркованість життя.

Після виходу з карантину, багатьом захочеться купувати яскравий одяг

Під час самоізоляції в наших щоденних образах одноманітний home style переважав і був вимушеним. Тепер же, після виходу з карантину, багатьом захочеться купувати одяг іншого формату – сукні для виходу в людит, яскраві блузи і т.п. Краса, вишуканість, модний флер – ось що стане головним акцентом в нарядах.

Головне на цей момент – реагувати на виклики часу, застосовувати нинішні зміни на користь свого бізнесу і намагатися вгадати подальший вектор руху модної індустрії! Звичайно ж, пережити кризу з найменшими втратами вдасться тим брендам, які зможуть трансформувати бізнес під поточну ситуацію.