Квінсі Джонс вимагає від спадкоємців Майкла Джексона 30 мільйонів

13 липня 2017, 17:00
Справа про невиплачені продюсеру авторські відрахування почалося з позову Джонса, поданого в 2013 році

Майкл Джексон. Фото: AFP

Судовий процес між Квінсі Джонсом і спадкоємцями Майкла Джексона стартував 11 липня 2017 року Лос-Анджелесі. Справа про невиплачені продюсеру авторські відрахування почалася з позову Джонса, поданого в 2013 році. Тоді мова йшла про те, що Sony Music Entertainment і розпорядники майна покійного поп-короля заборгували автору і продюсеру трьох найпопулярніших альбомів Майкла Джексона 10 мільйонів доларів відрахувань. За чотири роки сума, на думку Квінсі, збільшилася в три рази і досягла 30 мільйонів.

Як повідомляє Billboard, адвокат 84-річного продюсера Майк Маккулл на першому ж засіданні розповів про багаторічну плідну співпрацю Джонса і Джексона і про дві підписані ними угоди (1978 і 1985 року), в яких вказувалося, що авторські відрахування надходитимуть від будь-якого прибутку з написаних їм творів. Там також зазначалося, що Квінсі як автор має першочергове право на внесення будь-яких змін в свої пісні. Обидва пункти неухильно дотримувалися аж до смерті Майкла в 2009 році. Проблеми почалися після смерті поп-короля, коли інтерес до його творчості навіть зріс. Ця обставина дозволила розпорядникам спадщини Майкла Джексона добитися великих відрахувань від Sony, але вони не поставили до відома про це Квінсі Джонса. Пізніше були порушені умови договору при підготовці пісень для фільму "This Is It" і шоу Cirque du Soleil: вони були трохи перероблені (знову ж без відома автора), і на цій підставі відповідачі відмовлялися платити встановлені відсотки Джонсу.

Реклама

Адвокат відповідачів Зія Модаббер в своїй промові спростував майже всі звинувачення, заявивши, що невеликий борг Квінсі Джонсу має місце бути, але про таку нечувану суму мова не йде. Він заявив, що підписаний 30 років тому контракт не дає продюсеру прав на авторські відрахування від новостворених фільмів і шоу (хоча їх йому нібито все одно виплачують), а також ця угода не підлягає перегляду. Він також зазначив, що Джонс має право лише на одну переробку своїх пісень, студія ж вправі самостійно робити ремікси на його пісні. Адвокат підкреслив, що ні в якому документі не говориться, що лейбл або спадкоємці повинні звітувати перед Квінсі про зміну розмірів авторських відрахувань.

За даними Billboard, розгляд справи може зайняти близько трьох тижнів. Присяжні говорили в інтерв'ю виданню, що їм буде складно вирішити суперечку.