Великий торговий центр в США заманює клієнтів вишиванками

3 травня 2017, 12:20
Українське вбрання поки що виставлене не для продажу

Один з найстаріших торгових центрів США приваблює клієнтів вишиванкою. Сукню виставили в вітрині. Універмаг розглянув заявки понад сотні країн – і відібрав костюми дев'яти з них. До переліку потрапили і Україна, і Молдова.

Більшість країн, костюми яких потрапили на виставку, не можуть похвалитися сильною економікою. І саме тому для дизайнерів це хороший шанс: зарекомендувати себе перед однією з найстаріших і найпрестижніших торгових мереж Америки.

Реклама

Українці подали на конкурс варіанти трьох суконь: відібрали ті, дизайн якого схожий на популярний "богемний стиль" – з натуральної тканини з елементами вишивки.

"Ці орнаменти ми беремо з музейних фондів, або в приватних майстернях. І все орнаменти є автентичними", – говорить дизайнер Ірина Лимаренко.

Українське вбрання, як і інші експонати, поки що не для продажу. Виставка триватиме місяць, а тим часом йтимуть переговори з адміністрацією – можна уявити одяг в магазинах торговельної мережі. Якою буде остаточна ціна, невідомо, адже в Україні така вишиванка коштує 800 доларів.

Реклама

"Вся збірочка, яка йде на рукавах, біля горловини – виконується вручну. Також, якщо подивитися на якість вишивки, вона досить високо. І оскільки це не сукня на кожен день – це адекватна ціна", – вважає віце-президент громадської організації "Нова українська хвиля" Ірина Мазур.

Такий одяг зможуть дозволити собі лише заможні американці. Але саме такі і є клієнтами мережі, щорічний оборот якої досягає 25 мдрд доларів.