"Космічна" білизна і чоботи як у Кардашьян: Лобода в новому образі підкорила США

21 вересня 2016, 15:00
Напередодні виступу в Нью-Йорку співачка випадково зустріла в кафе засновників відомого бренду Dsquared2

<p>Фото: соцмережі</p>

Реклама

В клубних залах США пройшла американська частина міжнародного туру LOBODA "К черту любовь". Співачка вперше виступила в Нью-Йорку, Вашингтоні, Чикаго і Маямі.

У Сполучені Штати артистка прилетіла за кілька днів до заявленої дати першого концерту, щоб перейнятися колоритом місцевого життя і налаштуватися на одну хвилю зі своїми американськими прихильниками.

Разом зі Світланою в тур вирушила мама виконавиці, яка вирішила поєднати свою відпустку з концертами дочки, перший з яких відбувся в Нью-Йорку. Напередодні виступу Лобода випадково зустріла в кафе засновників відомого бренду Dsquared2.

Реклама

Разом зі своїми колегами дизайнери Дін і Ден Кейтен на особисте запрошення співачки відвідали її виступ і були під таким враженням, що запропонували Світлані створити наряд для заключного концерту артистки в рамках туру.

Під час американського турне LOBODA представила шанувальникам свій новий сценічний образ, створений брендом Luvi, віддавши данину поваги диско-стилю, що зародився в Штатах в 70-х роках. На сцені артистка блищала в "космічному" боді і дзеркальному кейіе, який йде в підлогу, а також підтримала новий тренд і вийшла до публіки в чоботях від Balenciaga, які можна знайти і в гардеробі телезірки Кім Кардашьян.

Особливий сюрприз чекав артистку в Чикаго, де за 2 години до початку виступу співачки біля входу в нічний клуб "The Mid Chicago" утворилася черга довжиною в півкварталу. LOBODA виступила в закладі, де раніше зі сцени звучали Skrillex, Disclosure, Black Eyed Peas, Rihanna та ін., а після концерту влаштувала імпровізовану фан-зустріч з шанувальниками.