Клаудія Шиффер вважає, що життя моделей стало складнішим

29 вересня 2017, 18:00
Шиффер додала, що запам'ятатися стало набагато складніше

Клаудія Шиффер. Фото: AFP

В рамках Тижня моди в Мілані топ-модель 90-х Клаудія Шиффер закривала показ Versace в компанії Сінді Кроуфорд, Наомі Кемпбелл, Карли Бруні-Саркозі і Хелени Крістенсен. Цей вихід моделі став винятком, адже вона вже давно відмовилася від роботи на подіумі, проте з приємною ностальгією згадує про початок кар'єри, дивлячись на початківців моделей.

За її словами журналу Vogue, в 90-ті дівчатам в модельному бізнесі було простіше через відсутність соціальних мереж і сучасних технологій: "Повинна зізнатися – я дуже рада, що цифрові технології не були частиною наших кар'єр в 1990-их. Завдяки їм зараз все відбувається набагато швидше. Від моделі сьогодні очікують набагато більшого. Розслабитися неможливо. Все повинно бути задокументовано".

Реклама

Також модель додала, що модна індустрія розширилася, і що тепер знаменитості і світські левиці нарівні з моделями беруть участь в показах і фотосесіях. Крім того, вона додала, що запам'ятатися стало куди складніше, мало мати цікаву зовнішність – потрібно активно виявляти себе в інших сферах: "Щоб бути особливою і запам'ятатися людям, сьогодні потрібно робити набагато більше, ніж просто зніматися для журналів і рекламних кампаній і ходити на покази. Потрібно демонструвати набагато більше якостей своєї особистості і, можливо, навіть займатися абстрактними від моди справами".

Нагадаємо, німецька супермодель Клаудія Шиффер продемонструвала розкішний і ефектний образ.