Кінопрем'єра тижня: великий король повернувся

13 березня 2017, 15:30
Легендарний кіногерой-мавпа знову в строю. Цього разу – за $ 190 млн

В фільмі Брі Ларсон - фотокореспондент

Перший, ще чорно-білий "Кінг-Конг" вийшов на екрани Голлівуду далекого 1933 року. Пригоди гігантської мавпи-монстра настільки припали до душі публіці, що Конгу довелося повертатися на екрани знову і знову. Причому режисери, що знімали ці фільми, розважалися як могли: то вони розповідали про нащадка Кінга – стрічка "Син Конга" – 1933 рік, то відправляли його битися з Кайдзен (від японського – "дивний звір") в "Кінг-Конгу проти Годзілли" (перший кольоровий фільм в сазі, рік – 1962-ий). То просто захоплювалися римейками – як це було 1976 і 2005 років (всі пам'ятають сцени, в яких тендітна блондинка ніжиться в великих і сильних лапах Конга?). І ось: нове явище! Цього разу – з бюджетом в 190 млн. доларів (фільм Пітера Джексона 2005 року був знятий за 207 млн. доларів).

ПРО ЩО. У 1973 році американський супутник виявляє в Тихому океані загублений тропічний острів. Оскільки справа відбувається в розпал холодної війни, уряд США відряджає на острів наукову експедицію, щоб вивчити його, поки острів, не дай Боже, не привернув до себе увагу комуністів. Разом з вченими в експедицію відправляються американські військові, британський експерт з виживання в джунглях (Том Хіддлстон) і фігуриста жінка-фотокореспондент (Брі Ларсон).

Реклама

Відразу після прибуття на острів експедиція виявляє, що він заселений вражаючими істотами на кшталт горили, зростом з добрячий хмарочос... Армія намагається взяти монстра з ходу, але у них нічого не виходить. Монстр легко і жартома збиває вертольоти військових, тим самим розлючуючи їх.

Актор Том Хіддлстон ("Месники", "Тор") розповів "Сегодня", як знімався в блокбастері "Конг. Острів Черепа".

- Том, а скільки вам було років, коли ви вперше побачили найвідомішу кіномавпу – Кінг Конга?

Реклама

- Мені здається, що це був найперший фільм – 1933 року, який я побачив по телевізору. А було мені тоді, дайте-но подумаю, років вісім! І хоча фільм був чорно-білим, мені він здався неймовірно крутим. Та й взагалі, мені здається, що я знав про Конга, скільки себе пам'ятаю (сміється).

- Зазвичай ви граєте лиходіїв. Але капітан Джеймс Конрад, схоже – це перша "геройська" роль в блокбастері...

- Просто Конрад здається унікальним героєм – він трохи інтелектуал, трохи шукач пригод. Колишнього офіцера Особливої повітряної служби, експерта з прийомів ведення війни в джунглях, відправили тренувати американських і південнов'єтнамських військових під час війни. Готуючись до ролі, я дізнався, що британські сили спеціального призначення і правда працювали на війну у В'єтнамі – вони базувалися на американських базах в Камбоджі та Індонезії і тренували особовий склад, тому що добре розбиралися в тому, як воювати в джунглях. Ця інформація допомогла мені чіткіше уявити собі цього персонажа, глибину його військового досвіду і внутрішнього розуміння людської натури. Він був дуже досвідченим слідопитом, якого можна було відправити на пошуки зниклих солдатів в джунглі. І ось з таким персонажем я працював.

Реклама

- А що ви скажете про героя Семюела Л. Джексона, полковника Пекарда? Як він реагує на появу Конга?

- Пекард стає просто одержимий жагою помсти Конгу, який убив кількох членів його команди. І ця одержимість ставить життя всіх інших під загрозу, тому що він просто втрачає розуміння того, що відбувається. На відміну від Пекарда, Конрад мислить раціонально і розуміє, наскільки високі ставки. Для нього ця місія перетворюється з розвідувальної в місію виживання. Конрад дуже швидко розуміє, наскільки Конг важливий для підтримки балансу природи на острові. Все це стає причиною серйозного конфлікту між Конрадом і Пекардом. І від цього конфлікту фільм тільки виграє. У цьому є якась правильна частка класики, коли бачиш, як протистоять один одному ці два героя.

- Як вам було працювати на одному знімальному майданчику з Семюелом Л. Джексоном?

- О, ми разом вже працювали. Наприклад, над "Месниками". Він завжди дуже привітно ставиться до колег і багато жартує – з ним якось по-особливому надійно і спокійно. Адже коли в фільмі в тебе є хороші сцени, то створювати їх разом з таким профі – це безцінно. Адже саме вони потім чіпляють глядачів.

- Як вам вдалося приміряти на себе психологічний і фізичний стан вашого героя?

- Коли я дізнавався про тренування Особливої повітряної служби, то зрозумів, що вони проходять, напевно, найвиснажливішу підготовку серед усіх військових. Готуючись до фільму, я намагався хоч трохи наблизитися до тих високих стандартів. Цей процес був дуже виснажливим, але мені сподобався такий виклик самому собі. Я гойдався, як одержимий – по 24 години на добу! Це тренування мені дуже допомогло і в плані акторської гри. Адже коли ти у відмінній формі, то навіть твої рухи трохи змінюються. Ти відчуваєш себе більш сильним, швидше бігаєш, навіть стоїш по-іншому. Ти відчуваєш себе більш впевненим морально і фізично.