Кіберпонеділок: як проходить день розпродажів у мережі

27 листопада 2017, 12:38
Кіберпонеділок придумали спеціально для офісних працівників.

Кіберпонеділок - день онлайн-шопінгу після "чорної п'ятниці". Фото: pixabay.com

"Чорна п'ятниця" – день з якого стартує сезон розпродажів по всьому світу. Небувалі знижки та вигідні пропозиції, черги в магазинах і тисняви на касах наступають після Дня подяки, який відзначають в США кожен четвертий четвер листопада. Але в еру онлайн-шопінгу і доставки далеко не кожен мріє ночувати біля торгового центру заради того, щоб купити телевізор за півціни.

Кіберпонеділок – це аналог Black Friday в мережі. Заповзятливі продавці придумали цей спеціально для офісних співробітників, які теж хочуть зробити вигідні покупки, не встаючи з робочого місця.

Реклама

"Атака знижок", дисконти до 90% та інші вигідні пропозиції все ж більш актуальні для покупців США. В Україні це поки не більше, ніж маркетинговий хід. Хоч магазини одягу, взуття, техніки, косметики, спортивних товарів та аксесуарів пропонують знижки, але вони не більше вигідні ніж інші акції пропозицію протягом року. На відміну від зарубіжних рітейлерів, українські ставлять знижки скромніше, та й не на всі товари. На думку експертів реальні знижки на техніку, електроніку та меблі не перевищують 15-20%.

Нагадаємо, що українці в соціальних мережах з іронією поставилися до "Чорної п'ятниці", а деякі навіть з нетерпінням чекають закінчення заходу.