Кейт Хадсон і Майкл Корс об'єдналися для порятунку голодуючих дітей

5 жовтня 2017, 12:49
Актриса і дизайнер допомагають малозабезпеченим дітям

Майкл Корс і Кейт Hudson Фото: destinationkors.michaelkors.com

Дизайнер Майкл Корс вже кілька років проводить кампанію Watch Hunger Stop, яка займається вирішенням проблем голоду в усьому світі. Проект був створений в 2013 році за підтримки Всесвітньою продовольчою програмою (ВПП) ООН.

З того часу частина коштів, отриманих від продажу спеціальних моделей годинників, футболок і очок бренду Michael Kors йдуть на підтримку шкільного харчування в 70 країнах світу. За час свого існування проект Watch Hunger Stop допоміг зібрати більше 15 мільярдів продуктів харчування для дітей з незаможних родин.

Реклама

Амбасадор благодійної кампанії в черговий раз стала американська актриса і філантроп Кейт Хадсон.

"Я схвильований і вдячний Кейт за те, що вона знову приєдналася до нашої боротьби з голодом. Я вірю, що якщо ми всі докладемо зусиль, то зможемо вирішити цю проблему. Watch Hunger Stop підтримує програму шкільного харчування, покращуючи життя дітей, які заслуговують здорового, щасливого майбутнього. Ми пишаємося тим, що можемо допомогти", – коментує Майкл Корс.

Реклама

Фото: destinationkors.michaelkors.com

"Уже третій рік я маю честь співпрацювати з Майклом в рамках цього проекту. В червні я відвідала школи в Камбоджі, де кошти, зібрані Watch Hunger Stop, дозволяють Всесвітній продовольчій програмі Організації Об'єднаних Націй забезпечувати дітей харчуванням, щоб діти отримували енергію для росту і завершення освіти. Це був приголомшливий досвід, я не можу дочекатися, щоб поділитися всім, що бачила і чому навчилася", – розповіла Кейт Хадсон.

У нинішньому році на боротьбу з голодом відправляться кошти, зібрані від продажу нової моделі розумних годин Sofie з лінійки Michael Kors Access і лімітована версія бестселера бренду – сонцезахисних "авіаторів" Lon.

Реклама

Нагадаємо, нещодавно Кейт Хадсон продемонструвала новий імідж.