Який вчинок клієнтів у ресторані вважається найгіршим: відповідь шеф-кухаря

20 липня 2020, 11:10
За словами шеф-кухаря Тома Керрідж, через це багато закладів можуть опинитися на межі закриття

Шеф-кухар лондонського ресторану Kerridge's Bar & Grill Том Керрідж на своїй сторінці в Instagram розповів про своїх найгірших клієнтів. Він розкритикував 27 гостей, які забронювали столики на суботній вечір, але не з'явилися у вказаний час.

"Цей вчинок – найгірше, що можна зробити зараз для ресторанів, які переживають кризу через пандемію коронавірусу. Ресторани викликають на зміну офіціантів і працівників кухні, кількість яких залежить від числа заброньованих столиків. Якщо гості не приходять, заклад втрачає гроші. Через такі ситуації багато закладів можуть опинитися на межі закриття", – зазначив він.

Реклама

Читайте також:

Позицію Тома Керріджа підтримали і брати Гелвін, відзначені зірками каталогу "Мішлен". Вони розповіли, що через 5% клієнтів, які бронюють столики, але не приходять, їх ресторан втрачає 300 тисяч доларів на рік. За словами шеф-кухарів, інакше як ганебною цю ситуацію назвати не можна, передає видання Insider.

Реклама

Дивіться відео: марнотрати і жаднюги Голлівуду, скільки зірки залишають на чай в ресторанах

Нагадаємо, раніше відвідувачка італійського ресторану Cavatore в американському місті Х'юстон, штат Техас, замовила їжу на винос на 19 доларів, але при цьому залишила в якості чайових – тисячу.