Які навички необхідні для успішної кар'єри: 10 важливих пунктів

12 жовтня 2018, 09:16
Припиняйте займатися своєю роботою за старим сценарієм і старими правилами, впроваджуйте щось інноваційне

Не бійтеся змін. Фото: pixabay

Час не стоїть на місці і розвиток відбувається на всіх фронтах. Робота – не виняток. І щоб бути на гребені хвилі, важливо встигати рухатися в темпі змін, які відбуваються навколо.

Успішна кар'єра – мрія багатьох, ось тільки далеко не всі знають, як її досягти. Щоб добре виконувати свою роботу і робити все ще краще, важливо володіти необхідними навичками.

Реклама

1. Відповідальність. Існує велика різниця між тим, щоб просто виконувати свою роботу, і бути цілком і повністю залученим до неї. Вам не просто потрібно розуміти, що ви робите, ви повинні бути відповідальні за успіх своєї роботи, розуміти всі ризики, але не боятися їх.

2. Адаптація. Ніщо не залишається незмінним. Зміни – це не те, чого ви повинні боятися, це те, що ви повинні робити. Припиняйте займатися своєю роботою за старим сценарієм і старими правилами, впроваджуйте щось інноваційне. Витратьте час на розробку нових підходів, за допомогою яких ви станете ефективніше справлятися із завданнями і проблемами у вашій компанії.

3. Онлайнова взаємодія. Зараз багато керівників намагаються проводити онлайн-конференції. Чому? Це швидко, легко і не вимагає величезної кількості часу на те, щоб приїхати до офісу. Переходьте на онлайнове спілкування – це економить час і зусилля.

Реклама

4. Концентрація. Наскільки ефективніше ви хочете працювати? Звісно, іноді буває дуже важко сконцентруватися відразу на декількох завданнях, набагато простіше перевіряти електронні листи і відповідати на них. Однак, якщо ви бажаєте отримувати задоволення від роботи, вам потрібно навчитися фокусуватися і бути зосередженими.

5. Навчіться уважно слухати. Уточнюйте кожне прохання свого керівника або колеги. Перепитуйте. Задавайте не просто звичайні питання з однозначною відповіддю. Пам'ятайте, що ви повинні домогтися конкретики.

6. Новаторство. Позиціонуйте себе сильною людиною. Домагайтеся того, щоб ваші ідеї були почуті. Вам необов'язково виконувати найважчу роботу в офісі, але вона буде ефективнішою, якщо ви почнете шукати нестандартні рішення проблеми.

Реклама

7. Впевненість. Існує величезна різниця між зарозумілістю і здатністю відстоювати свої ідеї. Ви повинні бути впевнені в своїх здібностях, щоб досягати певних цілей. Будьте собою і йдіть вперед!

8. Спілкування. Будь то письмове чи вербальне спілкування, воно життєво необхідно на роботі. Навчіться будувати взаємини з колегами і керівником. Вмійте ефективно доносити як свою точку зору, так і свої ідеї.

9. Навичка роботи в команді. Від однієї людини і її зусиль мало що залежить. Результат може бути отриманий тоді, коли кілька людей працюють заради досягнення спільної мети. Командна робота і вміння взаємодіяти – це один з ключових аспектів.

10. Уміння переконувати. Ви дуже часто стикатиметеся з такими моментами, коли вам буде необхідно донести до людей свої ідеї або інформацію про свої послуги чи товари. Ви повинні володіти навичкою переконання, тому що вам завжди буде необхідно вміти оперувати аргументами на свою користь.

Тим часом психолог пояснив, як створити грамотний баланс між кар'єрою і родиною. За словами Михайла Лабковського, для цього необхідно лише дві умови.